Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 3 d’agost del 2015

Avorriment màxim

Dies que no parlo amb la meva amiga: 1 setmana i 2 dies. Estic esperant si ella em diu algo perquè sempre sóc jo la quina ho he de fer.
Dies d'avorriment: Tot l'estiu, sempre.
Dia d'avui: Pitjor moment del dia:
  • de 9 a 10: llegir, esmorzar, esperar ser les 10.
  • de 10 a 12:10: Ordinador
  • de 12:10 a 13: Estirada al llit, dormir, esperar a RES, avorrida, cansada, pensar...
  • Ara: Decidir fer l'entrada, aprofitant que l'hora que li toca el meu germà no hi és.
 Dies que passo així: Majoritàriament.
A partir de la 13:00 no ho sé perquè són la 13:00, però puc intuir que estaré així fins les 14:00 llargues.

PENSAMENT: tinc gana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada