Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 11 d’agost del 2015

Coral per fi ♥ i INFERN oh no.

Avui per fi he vist els de la coral.
Són com vida per mi, em donen vida♥
Només que... avui m'he sentit inútil per ser l'única que sóc com sóc, com em passa molts cops. Ells els veig bé i jo allà, d'aquella manera. A més avui, que ha començat una noia que és 3 anys més que jo, que la conec del poble de tota la vida, però és que resulta que ella és perfecte, i no sé com serà estar amb ella, m'agradaria parlar-me amb ella, però com sóc tant ahajhfsdkjhfk
No sé.
I volia parlar amb els altres, però estava tant insegura, i que vingués la noia ha sigut com un "flasca", bueno ha sigut que tenia més vergonya i tal.
Bueno igualment sempre és així el cap de bastant de no veure'ls.
Sobretot amb qui volia parlar és amb ella!!!!!! La M! La de sempre! De fet ella m'ha dit cosa, però com hi havia una altre noia de la coral també m'ha fet vergonya dir-li més. Després em dóna la sensació que sóc seca i em vull tirar un tiro per no dir el què realment vull dir.

Per altre banda, com us he dit al G+ estic ficada en xats d'aquells... d'anorèxiques sabeu? És molt fort, molt. Les ganes que es té d'entrar més i parlar amb elles perquè això enganxa parlar amb elles, però elles sí que estan fatal i he conegut algunes de més o menys la meva edat, fins i tot més grans i he estat molt bé parlant amb elles, però he conegut una de 14 anys i em fa pena, la vull ajudar, no vull que caigui en això. M'està demanant que l'ajudi en ensenyar-li coses, i m'està caient el món a sobre en veure de com de ficada està en això. Estic intentant dient-li que no val la pena... però no m'escolta. A una altre de 18 anys se m'ha anat la pinça i li he dit una dieta bestiesa, però m'he vist obligada, però m'arrepenteixo tant, però alhora crec que pot ser una manera per jo també aconseguir aprimar 10 kg.

No sé un altre cop, sí. Tela.

Quan veig els de la coral vull estar bé.... però. Aquest però.



CORAL♥♥♥

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada