Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 30 d’agost del 2015

Ara només queda esperar que les pastilles facin efecte

Només tinc ganes de plorar, de plorar, de menjar porcaries i no parar, ofegar-me de tant menjar i que faci mal de tant fer-ho, però tot i així no poder parar. Perquè adoro el menjar i el mateix temps l'odio, perquè el menjar és l'únic aliat meu que em crida i em demana que me'l mengi...Oh, l'odio... i seguir, però vomitant i vomitar fins a treure sang i caure a terra de tant vomitar, podrint-me, morint-me de fàstic, perquè tant faig fàstic menjant com vomitant. Morir-me de gana fins als ossos, oh desitjo estar als ossos. Tenen que veure que puc arribar aquí. Tinc que sentir-me bé. Estic farta. Com sempre dic estic farta... però sembla que no pugui, que mai arribi a estar tant malament com aquí dic.
No és que vulgui estar malament, la veritat. Només vull estar bé i d'aquesta manera, com estic ara no ho estic, no ho estic.
Tallar-me fins a morir o quasi morir, que no pari de sortir sang i així veure'm una mica més viva i més morta a la vegada.
I agafar unes pastilles i dormir profundament per sempre més i així descansar en pau.
Me les prendria totes i encara tot i així no seria suficient. No. Mai és suficient.



8 comentaris:

  1. Ina. No ho facis. Jo sempre estaré al teu costat, com t he dit en altres ocasions. Em tens a mi. Pots parlar amb mi quan vulguis si es que puc. Per cert, encara no he trobat el teu gmail, m agradaria saber-ho per així parlar més en privat. I dir me el que vulguis.

    Molta sory. Sergi

    ResponElimina
  2. Bueno, el meu es sergi11501@gmail.com

    ResponElimina
  3. Ina siusplau no ho facis... No em facis això. Tu saps que ets important per mi. No saps el mal que em faries si ho fas. I la teva família què? Pensa que no tot està perdut. Siusplau, em deixes molt preocupada...

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment estic aquí.
      Però és el que penso i sento, pe`ro de moment aquí segueixo..
      O sigui que tranquils..

      Elimina
    2. Joder tia em vas preocupar moltíssim. No em facis això xD Que no podia contactar amb tu i he estat tota la nit preocupada per tu.... Siusplau no pensis aquestes coses... D:

      Elimina

    3. Es fàcil dir vale?
      Però que si em dóna la gana fer-ho ho faré.
      Que estic farta d'estar sempre igual.
      Que estic farta dels meus pares, que ja ho saps, lo que t'he explicat avui...
      Però que igualment potser tot i així no ho entens, perquè de veritat que és molt com crida el meu pare... i és insuportable.

      Elimina
    4. A veure. Ja sé que la situació a casa teva no es bona. Jo t'entenc perfectament perquè he passat pel mateix que tu :/ Però m'has de creure... Hi ha una solució...Jo quan vivia amb el meu pare també em volia suicidar. Però mira'm ara!!! :) No sempre viuràs amb ell, saps? Pots escapar d'aquesta situació. I et costarà superar-ho. Però ho faràs. Si jo puc, tu pots. Però siusplau no facis això. Si ho fas, deixaràs que ell guanyi. I això no ho penso consentir. Perquè tu ets una gran persona. Només ho has de veure ^^

      Elimina