Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 19 d’agost del 2015

És injust que hi hagi gent infeliç i m'incloc. Nosotras/os podemos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¿Por qué no?

Quan no menges deixes de ser tu. Quan no menges et tanques més en tu i creus una falça felicitat, sobretot si aprimes. Quan no menges estàs cansada, molt cansada. Si a més fas esport estàs morta, però no deixes de fer-ne, vols aprimar. Cada cop estàs més baixa de forces. Estàs desanimada. Estàs de mala llet i no deixes de pensar en el menjar. Lo pitjor és que ningú es dona compte de res. Ells poden fer moltes coses amb força i tu et mates a exercici sense tenir forces perquè apenes has menjat.
No menjar et consumeix poc a poc. Tu vols baixar més de pes. A moments et passa la gana i després no t'entra segons què.Però després et ve l'ansietat i comences a menjar i a menjar molt. No saludable, porcaries. Després allò no s'acaba perquè et sents culpable i molt. Et mires el mirall, t'odies i et fas fàstic. Tens ganes de que la "xixa" desaparegui i mires el vàter, vols fer una cosa que saps que és molt pitjor, intentes treure't la idea, però comences a vomitar, però pares perquè no pots, perquè fa mal... Tornes a dalt per no pensar en allò, però és impossible, la culpabilitat... Tornes a baix i vomites i vomites fins que et sents marejada.
Et mates. Et mates a poc a poc. Saps lo dolent que és però així segueixes.
Després quan surts al carrer perquè tens que sortir, perquè et vas apuntar a bastoners per fer alguna cosa, i veus tota la gent que està feliç i tot... et comences a avergonyir de tu mateixa. Molt. La gent et mira les cicatrius, i tu t'amagues com pots, penses: "tierra trágame" i t'amagues darrere el cabell, però és inútil, et veuen igual. Lo pitjor et veuen les marques que també intentes amagar. T'és igual tenir-les, però no t'és igual que pensin que estàs boja. "Si el menys pogués fer veure que estic bé..." penses.
Però et veuen la cara d'amargada. I no, no ho vull. Tu mires les noies, les veus totes perfecte, la majoria, no, totes. Perquè elles són feliç. Unes més alegres i altres no tant, però totes tenen aquelles amistats que les ajuden, i aquells riures... que tu no tens.
Et fas vergonya i fàstic. Et dius que estaràs bé, que tu vols ser com elles. Que no faràs més bestieses i que jures que intentaràs sortir d'aquesta... però... veus que tu no avances i et frustres.
No pots parlar, estàs cohibida i tothom et mira. Les mirades se't mengen. O et miren amb cara de boja, o de pena... o de fàstic... i això et mata.
De veritat que vols estar bé, però ho veus molt lluny i que la gent no t'ajuda. Si t'entenguessin, si t'ajudessin a "acuplar-te", però no ho fan.
No. Sempre tens que ser tu. Bé sempre hi han excepcions...
Si ha de deprendre 100% per mi ja dic que no me'n sortiré. O potser sí no ho sé.
Si t'aferres a la soledat, si no intentes sortir-ne és inútil que et diguin mil. Que tu seguiràs ficada dins.

11 comentaris:

  1. Hola Ina. Què tal ha anat el sopar? Espero que bé. El que passa és que després t has trobat amb la teva "amiga" i t ha tornat a traicionar, no?
    I a més has begut alchol quan feia un temps que no vevies, no? Bueno, mira el costat bo: et podries haver begut molts cubates i mojitos quan només has begut 1. Molt bé, Ina. La teva amigueta no ha aconseguit posar te pitjor (apart que s ha anat) i ja ni ho tornarà a aconseguir.

    Pensa Ina, has estat forta, aquesta nit podria haver estat desastrosa quan només t has begut un mojito. I seegur que el sopar haurà anat bé, no?

    Sergi

    ResponElimina
    Respostes
    1. 1. Aquest cop no feia tant que no bebia
      2. No em vaig axabar el mojito i em fa ràbia pq valia 7€
      3. No em va pujar eh gens
      Però igualment em fa ràbia pq jo no volia beure, po la meva amiga va agafar-ne un i vaig dir doncs jo tb va, però meeec errada. Odio gastar-mr els diners per a res, pq bec quan té pinta de durar la nit, de ser na bona nit... po després és quan em desmarxo....
      I igualment ahir no tenia ganes de beure, po veure a beure me amiga doncs em va venir ganes.. i estava boníssim po clar,..
      A més tampoc m'agrada beurr alcohol per a res, per a no aprofitar la nit bé . Pq trobo una pèrdua de temps podrir més la meva salut per res, pq a sobre dels 17 anys que és quan em va sentar mal pet primer cop doncs em fa mal l'alcohol, no sé si aguantaré no beure res per festa major. Si és el cas que surto i veig gent bebent hi ha perill que caigui....
      El sopar va anar bé per pura casualitat!! I em vaig seure el costat del meu germà x sort i tenia una mica lluny el meu pare això va srrvir per no amargar-me tant, encara que sembli impossible amb el meu germà a vegades ens portem bé.
      Però vaig menjar un munt.
      Avui tornaré a vigilar el màxim tot. Tinc pensat aprimar 10 kg en una setmana.

      Elimina
  2. Va Ina, segur que demà anirà tot molt bé, igual que el sopar.

    Confio en tu, passi el que passi tot t anirà bé.

    Ok? Si jo a tu t entenc Ina, he estat en una situació no igual però si semblant a la teva. Crec que algun cop ja t ho he dit.

    Molta sort.

    ResponElimina
    Respostes

    1. Demà? Ara m'he perdut,
      Et refereixes a l'entrevista?

      Elimina
    2. Però és que no sé a quina situació et refereixes?
      Tenir una entrevista i no voler-hi a anar?
      Els mateixos sentiments que jo?
      T'han passat coses semblants a les meves?
      En tot cas no saps el què sent una persona amb tantes preguntes, tantes inseguretats... etc. etc.

      Elimina
  3. A veure fa prop de 3 anys em van portar al psicoleg perquè no sé que i em va dir que tenia autoestima baixa qe em relacionava poc no tenia amics a mes li vaig dir qe pesava el menjar per no engordar massa . Aixo mo deia a mi als meus pares no se qe els hi deia. Em van fer preguntes de qe faria si em trobes un amic o com crec qe em relaciono etc ames els meus pares li va dir al psicoleg qe em feien bullying (no mentia) i em van posar a teràpia i em feia vergonya anar i sortia de classe cada dimarts. Em deien on vas i jo deia al metge. Tenia vergonya. I van concloure el qe t he dit abans perquè vaig ser sincer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. "van concloure el que t'he dit abans"? El què? ho sento no pillar res.
      a què et van concloure?
      A mi no sé què em passa ara mateix. Tinc gana, necessito omplir algo. Però no vull menjar. I tinc ganes de treure-ho tot. Ahir em sentia marejada (no sé per què, perquè ahir precisament vaig menjar normal o fins i tot massa) i avui segueixo sentint-me marejada, com no sigui de vomitar no sé què em passa.
      Ah i malalta no estic això ho ser xD, és que el que em passa ho relaciono amb el menjar. No sé. Explica'm més coses. Vull saber més.
      Què tenies? Què et va dir el psicòleg?
      Per cert, quina sort vas tenir que et fessin anar al psicòleg, jo hagués mort i encara es preguntarien per què, si no arriba a ser per la meva tieta.

      Elimina
  4. A mi em feia vergonya anar hi, no volia anar alla. Al final, un mes després, vaig dir que no necessitava anar, ni volia. Que jo ja estava bé. Em van fer cas, però tenia que anar hi sis mesos després com a control. I no em preguntis per què no volia anar, ara no t ho diria. Però el que si qe em van dir va ser que no em tenia que preocupar pel menjar, i que cualsevol problema el tenia que dir. I que tenia que ser mes social i em recomenaven un psicoleg diari per a parlar amb ell del que sigui, per expressar me, com tu necessites, però vaig passar i dir que no necessitava. No tenia cap emfermetat ni res. Ah, i van concloure això de que tenia autoestima baixa i tenia pocs amics, que em tenia que relacionar mes. I la veritat és que d amics tenia ni tres, certament tenien raó.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Tranquila, entiendo el catalán :) Aún así me es más cómodo escribir en castellano así que allá voy. Lo primero de todo, me preocupa que me digas que no sabes si tienes un TCA porque hay personas que lo tienen y no lo saben porque no presentan todos los síntomas o son un poco dudosos o intermitentes; pero en tu caso, los síntomas están presentes con muchísima claridad. Cada palabra que escribes lo demuestra. No te voy a mentir: si quieres dejar esto atrás, te espera un largo camino, pero la solución existe. No lo dudes nunca. Te espero de vuelta por mi blog y no dudes en preguntarme cualquier cosa que necesites. Un beso muy grande y no dejes de luchar. Soy Eva Segarra también jaja pero me había equivocado de cuenta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácias por contestarme! Voy a pasar más por tu blog clarísimamente!
      :)

      Elimina