Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 11 de setembre del 2016

Desgraciada en l'amor

Sempre he tingut mala sort en els amors. Sempre.
De petita ni en parlem. Comencem a partir de la Eso. El "primer amor" el de primer de la eso. El primer que em vaig fixar, que ni coneixia i va ser un fletxasso. Tenia novia. Vaig estar penjada d'ell per anys. Encara podriem dir que sento algo per ell. Tot i que és un jilipolles. No. No ha passat mai res amb ell. Ell tenia novia. Es deixaven i tornaven cada dos per tres. Tenia un any més que jo. Segon amor, o més aviat diguem persones que m'han agradat. Noi que tenia quasi 20 anys més que jo. Encara em segueix agradant també d'alguna manera. A que no endevineu? Està amb una noia que conec. No. Tampoc ha passat mai res amb ell. Un altre noi que em feia tilin, però no tant. Un noi uns anys menys que jo, però aquest nah de nah. Tercera i última de moment NOIA que m'agrada i/o estimo. La meva amiga de teràpia. Està amb l'altre amiga. Que guai eh.
Totes les persones que m'enamoro cap em corresponen.
Primer lio de la meva vida: als 15 anys amb un tio de merda. I au no us explico més.
Bé que tots els lios han estat borratxa i ja. Val?. Que sóc una desgraciada en això de l' amor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada