Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 8 de setembre del 2016

Em maten

Què feu quan la vostra vida no val res? Quan la vostra vida passa sense sentit? Quan les hores  es tornen dies? Quan no tens a ningú? Quan no tens res a fer? Quan no tens ni menjar per consolar-te i podrir-te en ell. Quan t'has tallat tant que no pots més. O no et talles perquè intentes fer el correcte. Però això encara és més insoportable, per tant encara pitjor.
Quan tot és tant insuportable que et pendries un grapat de pastilles?
No puc més.
No puc més.
No fer res em mata. Estar sola em mata. No sortir de casa em mata. Tenir el nas tapat em mata. No saber què dir em mata. No tenir porcaries em mata. Aquesta pressió em mata. Quan menjo em mata. Els meus pares em mata. Tot em mata. Estic morta. No sé què em passa. Vull ingressar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada