Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 5 de setembre del 2016

Para ja pressió

Una puta pressió que segueix i perdura. Al pit o a la boca de l'estómac i a la panxa. Tot plegat. No marxa.
És terrible.
No marxa ni menjant ni tallant.
No suporto.
Porto dies amb aquesta merda pressió, no puc més. Tinc la sensació que moriré.
Terrible. No tinc més paraules per definir això que em passa.
Tinc la sensació que és culpa meva. Potser són les pastilles que em fan efectes secundaris., però tot i així culpa meva.
Jo sóc la culpable de tot.
Vull que pari tot aquest mal.
I si ha de ser prenent-me pastilles de més que així sigui.
No puc més aquesta puta pressió.
I tota foca que m'estic posant per menjar tant?
No puc més.
Que pari aquesta pressió si us plau.
II no poden fer res per parar-la? La pressió?
No ho he dit a ningú. Només C.
Per què serà la pressió? Per què?
Para ja pressió. T'ho demano per favor. PARA.
Diuen que tot passa, però això no para i ja fa massa mal.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada