Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 4 de juny del 2014

Aburrida

Hola hola!


 https://www.youtube.com/watch?v=1S_93CJwPGo

Acabo de dinar i buf no suporto veure'ls, els meus pares em refereixo. Fan fàstic quan mengen. Bueno el meu pare. No para de menjar. I jo amb la gana que tinc i m'estic de menjar lo que realment menjaria.
A més de postres han portat galetes amb xocolata, i "palmeritas" i buf buf jo m'estava morint de deler... i continuo tenint una gana a diari... que no suporto tanta gana. He resistit i he menjat la fruita!
Ja tinc les notes dels últims exàmens que vaig fer... i no em van anar molt bé que diguem...., però estic aprovada de tot!
Crec que no sóc bona per res, de veritat. No serveixo per aquesta feina, ni una altre. Cap. No hi ha res.
Últimament no estic ni trista ni contenta ni res. Estic una mica desmotivada. Passa el temps i no estic contenta amb la vida que tinc. Però no puc fer més de lo que faig. Mentida... sempre es pot fer més del que es fa, es diu..., però no sé ja ho intento... perquè passa la vida tan ràpid? Deixa d'anar ràpid. Bueno... pensareu que pari de queixar-me, no? xD

Ah i... el dia que no podia dormir no vaig dormir res..., i continuo amb insomni...

Acabeu de passar un bon dia :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada