Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 15 de juny del 2014

La PATUM

 Us deixo dos vídeos perquè podeu veure una mica de què va la patum:

https://www.youtube.com/watch?v=JXRmMIS4Oaw
 https://www.youtube.com/watch?v=EcObelGvX38




Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Quines ganes de PATUM!
Weeeee ja s'acosta la Patum! Ja està aquí!! Per qui no ho sàpiga la patum és una festa tradicional, per la setmana de corpus i que es fa a Berga. Si no sabeu què és i això, no podreu entendre els sentiments cap a la patum! és un sentiment que buf... Tinc moltes ganes que arribi, però com tot em passa no tinc amb qui anar i potser només hi podré anar dos dies... sabeu?... és molt trist això, no poder anar als llocs perquè no tens amb qui anar..., l'any passat em vaig indignar molt, qui és de patum no té gens de ganes de perdre-ho, i la majoria de gent no s'ho perd, només en el cas, molt excepcional d'exàmens...., o sigui sabeu quina ràbia fa quan és perquè no tens amb qui anar..., i a vegades em pregunten: que hi aniràs? i jo que representa que els tinc que respondre? bé hi vull anar, però no tinc amb qui..., doncs no, és complicat explicar... si els hi digués això quedaria molt malament jo....Fins i tot l'any passat hi vaig anar jo sola, però no us aconsello... :(
L'any passat un dels dies també que hi vaig anar amb me millor amiga i la seva colla, doncs ho vaig veure des d'un balcó, que mai ho havia vist des de dalt i també és preciós!!
La patum és més que una festa, és un sentiment! ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No he escrit abans perquè no volia amargar-vos explicant les meves penes... però he pensat, què carai el bloc el vaig fer per mi... Aquesta nit per variar no he dormit..., i a les tardes en canvi dormiria perfectament... no sé què em passa de veritat jo vull dormir d'una vegada! Això que em pensava que podria dormir, ja que vaig estar plorant, el meu germà em va picar molt fort, però no és aquest el cas..., si vaig plorar és lo indignada que estic que sempre se'n surti amb la seva, de lo malament que em tracta sempre, que sempre li he de fer les coses que em mana i que a sobre se'n surti amb la seva...Aquest cop m'ha fet molt mal, em vaig deixar picar, ja que em diuen que jo sempre m'hi torno.. doncs aquest cop em vaig deixar picar i m'ha quedat el braç inflat i em fa molt mal..., i total perquè m'ho va fer? perquè jo li vaig demanar que em deixés el seu portatil, i havia de posar la contrasenya i per això em va picar... interessant eh..., i sabeu que va fer me mare? li va dir això no es fa, però em va acabant renyant a mi, perquè li demanava allò i que si no m'ho volia dir que marxés i punto..., sabeu quan fot això? MOLT, no us ho podeu imaginar... això és deixar-lo sortir amb la seva a mi no em direu que no... :(
i bueno entre altres problemes per casa... que no s'acaben mai ni mai més..., i em diuen que estan farts de mi, que tot el dia estic a l'ordinador.. bla bla bla.., que es pensen que no n'estic farta jo?....
Ahir dissabte vam fer un concert amb la coral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada