Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 26 de juny del 2014

Zumba!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=4kGvlESGvbs



Ahir vaig anar a fer zumba i m'ho vaig passar tan bé! Quan vaig acabar em vaig sentir feliç i ja era hora aquesta sensació la veritat!
Em vaig sentir tan bé! Feia dies que no em sentia així, i avui el matí també m'ha anat perfecte i fins i tot m'he deixat anar a les pràctiques! Això és de lo bé que em va deixar lo d'ahir! Però ha sigut arribar a casa meva i ja se m'ha anat tot, perquè ja m'he discutit a casa...
Però va, avui aniré a la coral i ja espero que m'animi!
Tot i que dissabte tenim concert i no sé si podré anar-hi!!! perquè diumenge vaig a Mallorca ja per fiiii *-* i és possible que dissabte a la tarda ja tingui que anar cap a Barcelona TT o sigui que em perdré dos concerts!!! perquè diumenge en tenim un altre...i em fa molta pena...
Tinc moltíssimes ganes de Mallorca!!! Espero que vagi bé :)
Serà el primer cop que agafi l'avió, no m'ho crec!! jeje
També s'acosta el dia d'anar al camps de treball i ja em venen els nervis, perquè cada cop ho tinc més aprop i no sé com serà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada