Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 11 de juny del 2014

farta de tanta SOLEDAT


Dimarts, ahir:
Ho sé. Sóc massa dura amb la meva família... ho sé perquè avui m'he passat amb me mare..., però el meu pare s'ha passat amb mi... i és una cadena que no s'acaba mai ni mai més..
Ara estic al terrat de casa meva, amb la lluna aquesta que es veu que he posat la foto, una lluna molt maca.
Avui ha estat un dia molt aburrit, però no tan com el cap de setmana aquest, aquest que el dissabte em va passar allò... va ser una bona merda... i lo pitjor, no d'allò, sinó del cap de setmana.... és que de moment m'esperen dues setmanes així..., començant per avui!... i l'agost tot el mes d'agost serà així...., diumenge vaig estar mirant pelis i sinó a l'ordinador i sinó a caminar... tot el dia sola a casa..., doncs les pròximes dues setmanes, seran així..., i a les tardes dormiria tota la tarda... en canvi a les nits no hi ha manera..., clar com m'aburreixo em poso estirada al meu llit i estic tranquil·la i dormiria..., però després encara dormiré menys de nit...
Que trist no? No saber què fer a la meva edat... vaia tela...
I estar amb la meva família em sol posar de mal humor...  No sé què faré de veritat... Ai ara em sento malament perquè he fet fora la meva mare del terrat, però és que sinó m'aniria mirant i també em posaria nerviosa....
Ara aniré a veure "sin identidad".

Avui:

NO PUC MÉS, estar sola em mata.
........................................i jo què faré aquesta setmana? ahir ja va marxar la meva amiga que viu a casa meva, i no sé que faré..., si aquest cap de setmana ha estat una merda, tot el dia a casa, que em feia mal de cap de tan ordinador i tv...
Digueu-me coses a fer...., perquè com sigui tot l'estiu menys el juliol així jo em moriré d'aburriment.... i de calor..., estic a 31º!!!..... i tot el dia estic a l'estudi (3a planta de casa meva) amb el ventilador morint de calor, aburriment...., farta d'estar a l'ordinador..., farta de veure la tele... i farta de sentir-me sola.........................................
M'aburreixo es nota, no

El pròxim dia intentaré no  fer-me pesada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada