Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 1 de juny del 2014

Una noia que necessita amor...

Primer de tot dir-vos que són les 3:11 de la matinada de dilluns 2 de juliol... no puc dormir... i tinc una gana que flipes..., he begut un got de llet amb dos galetes, però tinc una gana que flipes... però no vull menjar més............... i tinc una pressió al cor insuportable... i demà, no perdó avui a les 8 m'he de llevar... per les pràctiques!!!


"Los Seductores". Així es deia la pel·lícula que vaig veure ahir a la nit al divinity (fa unes hores).
Una pel·lícula d'amor... m'ha encantat... jo vull sentir això... jo em vull sentir així... jo em vull sentir enamorada. Mai me n'he enamorat... em sento tan sola...  només he estat colada d'un imbecil durant 5 o 7 anys ("oblidant-lo" a temporades), ell un any més, "amor a primera vista" dels 12 anys. No vaig parlar amb ell, tot i que els últimes 3 anys hem parlat algun cop. L'estiu passat vaig dir-li el que sentia per ell, però tajada... Tot i que ell ja ho sabia. És un imbecil de veritat. No sé com encara puc pensar amb ell... perquè és així eh... penso amb ell... de fet encara a vegades hi somio. Mai ha passat res. Jo crec que m'atreia i ja em vaig imaginar la seva personalitat. Sóc tonta i imbecil. Tinc clar que sempre serà el meu amor platònic. Sempre em passa igual em sembla que l'he oblidat, passo mesos sense veure'l i pam quan el veig...
És el noi que m'ha atret més fins ara. Ah, no, ara n'hi ha un altre.
Però també és impossible... m'agrada els impossibles.... ell té gairebé 20 anys més que jo... i l'estiu passat també m'hi vaig llençar, tot i que em va dir que no per l'edat (si, l'estiu passat, m'agraden 2 alhora, però el 1r ja sé que és impossible).
Sabeu, el 2n és molt simpàtic i és l'únic noi que parlo amb ell, mai he tingut amics masculins, i ell és amb el que em porto millor, tot i que a l'any ens veiem molt poc... i no us penseu que ens portem molt bé... però és el quin millor, imagineu-vos que desastre sóc...
M'encanta ell de veritat, és molt simpàtic, em fa riure i m'hi sento molt bé, però ell és així amb totes, i a més és guapo... ja me'n puc anar oblidant també...vint anys són massa.... només espero que no trigui 5 anys més a trobar un altre noi que m'agradi... i a veure si el proper noi li agrado jo.... x cert, això no vol dir que no hagi tingut els meus lios....
Però sento una gran buidor al meu cor i un gran neguit...

En fi.... avui faré l'últim examen i ja començaré l'estiu per mi!! i vosaltres? Tot i que no sé si és bo o dolent... què faré? si aquest finde ja ha sigut una merda, com serà cada dia de festa? sort que el juliol el tindré ocupat.

PD: quin llibre em recomaneu? estic apunt d'acabar-me l'actual.

M'estic morint de calor... 25º a l'estudi de casa meva... i són les 3:25... a veure si podré dormir... i a més la gana... i fa poc he sentit els basureros xD

2 comentaris:

  1. Hola guapa :D No sé quins llibres acostumes a llegir, pero personalment et recomanaria "La Ladrona de Libros". És un llibre per totes les edats i també té pel·lícula. Jo l'estic acabant ara i em faig un fart de plorar, però és que és tan bonic...

    ResponElimina
  2. Vale gràcies guapa!! el tindré en compte ^^
    La pel·lícula la volia anar a veure... a veure si em llegeixo el llibre i després miraré la peli :D

    ResponElimina