Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 31 de maig del 2014

La vida és massa bonica per passar-la patint

Hola!!! Avui modifico l'entrada que sense voler i encara no ser com vaig publicar....
La publicació d'avui és una barreja de divendres (ahir), d'avui, i de la que vaig publicar sense voler...



Encara no entenc a la vida. No sé si l'entendré mai. És injusta. Encara és hora d'entendre què va passar aquella època de la meva vida en que no vaig fer res per millorar-la. Avui, ara, les 00:13 de la nit, d'un divendres estic intentant recordar 5/7... anys enrere. Sí, estic intentant recordar uns temps difícils, perquè em sento malament. Tot i així no és com si haguessin passat 5 o 7 anys... perquè tot i que no els he passat bé m'han passat volant. I em penedeixo. Em penedeixo de no disfrutar-los. Però la meva vida ha sigut així i no hi ha més. No hagués pogut anar millor, perquè crec que vaig intentar buscar solucions. Però com voleu que tingués gaires solucions als meus 12,13,14,15,16... anys si sóc una persona molt indecisa, insegura.... i si estava sola?

Neixes i passa la vida volant. Un dia et despertes i tens 20 anys, no t'ho pots creure i vols tornar enrere. Però ser una altre persona, en el meu cas.
La vida pot passar bé, pot passar malament, pot haver moments de tot i temporades de tot. Com passes la vida? Ets dels que la passen feliç o ets dels que els costa? Jo la segona opció com gairebé tot. Tot depèn de tu, de com siguis, tu has de ser el positiu a la teva vida, tu és el qui has de voler sortir-se'n, perquè els anys m'han ensenyat que tot és depèn de com ho veu un mateix. Que la felicitat és més fàcil del que pensem, però hem de posar de la nostre part. Que si tu no lluites, ningú ho farà per tu. La gent és molt dura, ho sabem. Perquè la vida és injusta. Però si caus t'has de tornar aixecar, perquè com he dit ningú ho farà per tu. És dur i injust, però si un mateix no s'estima no esperis que t'estimin i t'acceptin.
Viu: llegeix, escolta, pensa i actua! Demà serà massa tard, fes-ho ja, no esperis...
Escolta música, balla, canta i passa de la gent, estima als que t'estimen, demostra-ho, no deixis que t'enfonsi la gent que no val la pena i disfruta de la vida! Que si ho fas així segur que serà molt millor!

Aquesta teoria l'haig d'aplicar a mi mateixa

PD: no vull ser molt popular en el món dels blocs, només vull que si algú ho llegeix endavant, i que si us sentiu identificats amb coses doncs que comenteu..., i si voleu explicar coses vostres doncs endavant!

1 comentari:

  1. MERDA VAIG PUBLICAR AQUESTA ENTRADA SENSE VOLEEEER!!!!!
    LA TENIA A ESBORRANYS.....

    ResponElimina