Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 10 de maig del 2014

IGNORÀNCIA

AVÍS PER ME MARE: Mama si has trobat això per casualitat... i llegeixes això no continuïs llegint, i que sàpigues que si ho fas és com si em traïcis, allà tu si ho fas, però si mai m'entero que ho llegeixes no et parlaré amb tota la vida...


Merda merda merda, sóc tonta, no puc parar de pensar això, i que tot és culpa meva... després m'explico...
Bé, primer de tot dir que: TOMA! Avui aniré a fer la romànica, una caminada molt i molt dura! no ser si aguantaré, només faré un tros que són uns 30 i pico km, tot i així molt dura..., i serà de 17:00 i a la nit ves a saber quan arribaré, a la matinada podria ser... he fet caminades, i vaig a caminar cada dia, però s'ha d'estar molt preparat i conscienciat i no ser com anirà...., això sí... per desgràcia ho faré amb el meu pare i el meu germà.. que triste... en fin...
ahhh!!! i demà aniré a Girona que potser sembla mentida, però no hi he estat mai!!!! En tinc moltes ganes d'anar-hi :)
uaa i ara tinc que dinar, i hi han espaguetis a la carbonara, que m'encanten... però no tinc gens de gana, i engreixa tope..., però és lo que hi ha...
Doncs explico lo del principi, vaig fer l'exposició i el principi no em va anar molt bé, una mica més i em ve un altre atac d'ansietat com a l'última exposició..., però el final em va sortir millor, tot i que ja la vaig cagar al principi, i ja no vaig poder evitar pensar que merda merda i merda..., i lo del principi, i no ser potser les de la meva classe ja estan fartes que sempre em passi a mi això de que em posi tan nerviosa, i potser es pensen que ho faig expressament, però no, i em sap mal perquè les altres potser es van emprenyar no ho ser.. i és culpa meva sabeu?
I un examen em va anar molt malament.. a veure que hauré tret, i l'altre millor... i tinc una nota d'examen, que només vaig fallar una pregu!
I com us vaig dir a l'altre publicació... aquesta setmana ha estat una veritable xusta, no he parlat gaire, i perquè em passa això?????.. JODER... per la fòbia?XD, i no paro de pensar en coses negatives en serio, i intento pensar coses positives, però és que no hi ha manera...
Sabeu què? No ser si és perquè el meu pare té una vinya i potser s'han fet rascades allà... però m'he donat compte, de que els meus pares tenen alguna rescada al braç, i no he pogut evitar pensar que ho han fet perquè han vist lo meu..., potser és casualitat i s'ho han fet a la vinya.. però i si no? estic farta de que em mirin el braç, es deuen pensar que no em dono compte de que em miren..., per això ja intento no fer-ho, però és que aquesta setmana...

i la gent de la meva classe se'n deuen haver adonat? no us penseu que és alguna cosa molt exagerada, però es veu una mica, i a vegades em don la sensació que algo han vist algú, però no n'estic segura... en tot cas, ho hagin vist o no, saben que estic malament, no? saben que em costa relacionar, i saben que estic intentant canviar, i si és així..., perquè no em demanen com estic, i perquè no ajuda la gent? ser que no tinc dret  a demanar-ho.., però a vegades et fa falta una ajuda, i parlar amb algú..., i per exemple, els mestres crec que ja saben que sóc negativa i tot, alguns em coneixen de la eso..., perquè no m'ajuden? ignorància.. això és el que fa tothom o gairebé tothom..., tema maltractament, gent de la meva classe diuen que si es trobessin algun cas doncs farien alguna cosa, perquè no podrien evitar no fer res veure que piquen algun nen o això, vale, la meva pregunta és si realment ho farien? Perquè encara que no sigui aquest el meu cas, és similar..., entre "", una persona que ho està passant malament, farien alguna cosa? potser la seva resposta és sí, però no s'adonen que no estan fent res..., per tan es contradiuen elles mateixes, però ho entenc, no hi ha ningú, millor que un mateix, que si no és per un mateix no te'n surts de res, m'explico? Els altres només et poden ajudar...
tot és culpa meva, és lo que no puc parar de pensar.

Bueno... no ser qui sou qui llegiu això, no tinc ni idea, i jo aquí us estic explicant la meva vida..., i m'agradaria saber alguna cosa d'algú, torno a dir que podeu COMENTAR!  que no entenc si és que no us agrada o què, de veritat digueu lo que penseu porfa...
Bueno gràcies igualment! Muaks, bon cap de setmana!!!!!

pd: la setmana que bé intentaré tornar a estar positiva! Vale? :) per mi!! i us asseguro que tard o d'hora em passaran coses millors ;) potser d'aquí 20 anys més ves a saber.. (espero que no)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada