Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 29 de maig del 2014

cansada, desmotivation

Bones gent!
He acabat les classes! però em queden els exàmens! dilluns és l'últim!!
Avui he començat les pràctiques!!!! M'han fet fer de tot, he acabat rebentada, però a més m'he despertat a 2 quarts de 5 i no he pogut dormir més!!!
He donat dinars, tant als petits com als grans, he canviat bolquers, he fet dormir als petits, m'han fet netejar. M'han fet explicar un conte, i com no en tenia ni idea ho ha tingut que fer la mestra. He fet jugar als més petits, i he fet dormir als grans. Són molt macos! Però he acabat rendida...
Ahir a classe vaig fer una obra de teatre....,  i per deixar-me anar se'm va acudir la gran idea de fer exercicis per això. Ho vaig fer després de dinar, i sabeu què em va passar no? EM VA SENTAR COM EL CUL..., vaig acabar marejada, i amb mal de panxa i amb ganes de vomitar. Ah, i amb un mal de cervicals que flipes, (per el paper que em va tocar fer i per assajar massa..., total que avui estava morta...). I bueno vaig acabar vomitant, tot i que me'l vaig tindre que provocar. Però és que em feia mal la panxa..., i avui tampoc em trobo molt bé... entre lo cansada, que noto que no tinc forces i mal a les cervicals...
A més tinc molta gana, no menjo lo que menjava abans, però menjo com una persona que menja suficient, lo únic que sóc de menjar i potser per això passo gana... arriba un punt que tinc una ansietat enorme de menjar, però porcaries i ser que si ho fes em penediria.


En fi... demà un examen... passo masses hores intentant estudiar i sense concentrar-me..., i per més que estudio em va fatal... val la pena estudiar? serveixo per algo em pregunto???? buff... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada