Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 5 de maig del 2014

sóc un DESASTRE

Com us ha anat aquest pont? a mi sincerament no gaire bé, tot i que no he parat de fer coses, entre treballs i dinars, ja que aquest cap de setmana ha sigut la fira del meu poble...  i bé no ha anat molt bé....aquest any ha sigut diferent, de fet sempre és diferent. Però no ha anat gaire bé la veritat! perquè sóc un desastre....
 DESASTRE, desastre és per definir lo que sóc, tot lo que em toca a mi, tot lo que bé a mi tot acaba en desastre.... no hi puc fer res, no serveixo per res. És que no hi ha res que se'm dongui bé, de veritat, intento fer un blog i és una puta xusta, ni té èxit ni és interessant ni res, en resum una MERDA. Vaig a cantar en una coral i no em surt bé, resumint una altre merda. Estic estudiant ed. infantil, i el meu cosí m'odia, una merda. TOT UNA MERDA
només faig que nosa, només faig que fer portar de cul a tothom, tot és culpa meva.
Sabeu que em va passar assajant a la coral? Doncs que ens vam posar a cantar amb rotllana i drets, i ens van fer barrejar, i a mi em posen sempre al costat d'una perquè no fa molt que estic a la coral i així poder-la seguir a ella, i bé el cas és que uns van dir en conya i vosaltres que no us barregeu? i ho vam fer però juntes, i després un cop el director va dir una cançó que havíem de pronunciar més una lletra, i quan vam cantar, jo que no m'atreveixo a cantar molt fort, crec que en aquell moment em va sortir més alt, i una de la coral es va posar a riure, i no ser si és, perquè quan ens va dir lo de la lletra ja els hi va fer gràcia... o no ser si és perquè em va sortir fatal :S.... i he arribat a la conclusió de que allò que em posen al costat d'una sempre, perquè ho faig tan malament que per això ho fan,.... penseu que és així? o són imaginacions meves?... no valc per res segur que canto fatal i se'n fotien de mi...


Ah, em van acceptar als camps de treball!!!!! però mireu un altre motiu perquè sóc desastre, se'm va encallar mentre feia el pagament, i ara no ser si ho he pagat o si no, i no puc fer-hi res, perquè intento de fer-lo de nou i em posa:

Error

El seu pagament no s'ha realitzat correctament Detall: No es pot efectuar el pagament per que ja s'ha realitzat.
ARA QUÈ?¿ sóc gafe eh....


Vaig a estudiar... passeu un bon dia!

6 comentaris:

  1. Primer de tot ànims!!
    El que et posen al costat de una noia a la coral, no vol dir que ho facis malament! Jo vaig a una coral i soc de les veteranes i quan venen de noves les tinc al costat perquè no tinguin vergonya i enganxin les melodies.
    Jo quan vaig començar a la coral tots erem nous i no vaig tenir aquesta facilitat, pero tot i ser molt molt vergonyosa, ara canto amb mes seguretat i mes fort.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres moltes gràcies pel comentari! Qui ets? si vols em pots seguir pel twitter: @inavaci94

      Elimina
    2. No tinc twitter... Hi ha cap altre manera com ask, face, insta...

      Elimina
    3. Nops, home tinc face, però ja és el meu personal xD no tinc res més! Bueno em pots seguir per aquí al google si vols! :) crec que es pot seguir anònimament!!

      Elimina
    4. hey!
      ja et segueixo a twitter

      Elimina
  2. No puc sense compte Google

    ResponElimina