Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 16 de maig del 2014

jo mai mai...

Hola de nou!!! aquí us deixo una cançó que m'agrada :D https://www.youtube.com/watch?v=fAWoUu07JoI

Bueno, avui ja estic millor que a principi de setmana, aquests dies que no he escrit he estat més positiva, semblo bipolar, no? :S
M'han anat millor a estones, tot i que segueixo pensant que critiquen massa, i en algunes coses tenen raó, però altres es passen, i molt... i la veritat és que ja no ser amb qui confiar...

Sabeu  de què va el jo mai mai....? doncs d' alcohol, i aquest dijous amb la meva amiga que viu a casa meva, se'ns en va anar una mica la pinça i vam beure i vam muntar la festa a casa, mentre me mare dormia. Va estar molt bé, però no ens va pujar res, perquè vam agafar una ampolla de whisky peach i no puja res allò xD

Avui m'ha dit una mestra, que és la quina em va ser tutora a la eso, que des del setembre havia millorat, que jo no ho dubto, perquè com sabeu ho intento molt, però és que no estic segura que me'n surti del tot.... ara us he de confessar, que si hi ha una cosa positiva que penso de mi, que me n'he adonat recentment, és que sóc forta.... vaja jo crec que sí... mai em rendeixo, sempre busco fer coses, sempre sempre intento millorar... i crec que a poc a poc ho vaig fent..., que m'ha costat molt, però estic orgullosa de mi, crec que és lo únic positiu que tinc, que malgrat tot sempre vull canviar i tirar endavant (exemple als 15 anys em vaig aprimar 10 kilus... ja us explicaré més endavant), que sí, que hi han dies molt molt negres, però la vida és per viure-la, i per anar bé s'hauria de disfrutar cada dia com si fos l'últim. Tinc por que es pensin que estic sortint endavant, i que el final torni a ser la d'abans, perquè continuo fent passos enrere alguns dies..., continuo pensant coses negatives de mi, i continuo pensant que no tinc habilitats ni res, i constantment veig que la gent em mira estrany, és per això que no ho veig clar clar, i l'altre és la meva família que no ser si canviarà...

Tinc unes bones notícies per mi! el final si que aniré als camps de treball, dues setmanes!!! i a més aniré una setmana a Mallorca! Mai havia tingut un estiu "tan ple". Estarà bé estar fora de casa un temps.


PD: Vaig a fer-me la maleta!!!!! que demà vaig a França amb la coral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! espero que vagi bé!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada