Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 19 de maig del 2014

Qui em veia i qui m'ha vist. França


 

Joder, perquè em costa tant dir que tinc 20 anys, l'altre dia, ja fa dies em van preguntar quants anys tenia i em vaig quedar pensant... se'm fa tan estrany tenir 20 anys... no m'ho puc creure.... és que passa el temps tan ràpid... impressionant... tot i que passi ràpid, no vol dir que ho disfruti molt, és que passa realment ràpid, els que tingueu que fer els 18 no tingueu pressa per créixer i feu-se grants, de veritat, tot i que m'imagino que ja us ho hauran dit, a mi m'ho havien dit molt, però jo ja no tenia ganes de fer-los... ho ser... sóc raraaa.... m'espanta fer-me gran, tot i que podríem dir que ja ho sóc... 20 anys... bf... no m'ho crec...
La veritat és que sí..., que he millorat des de fa uns anys enrere, no deia res, i ara almenys estic una mica més "suelta", i encara tinc que millorar molt més, tot i que no ser si seré millor, ja ho faig com puc, intento..., i a més ara faig moltes més coses! :)
...mireu aquest cap de setmana a França amb els de la coral ha estat molt bé, m'ha agradat molt... però m'he sentit molt malament, perquè? Doncs per lo de sempre..., crec que ho vaig fer molt malament per començar el concert.... Crec que sembla que faci playback, i a més a mi mateixa no em sento..., i a més quan em sento afluixo la veu perquè em dona la sensació que ho he fet fatal....
em, vaig sentir malament,aquest cap de setmana, no perquè passin de mi, sinó per mi, perquè és culpa meva, joder, que no sóc jo... perquè ser que podria ser més oberta... però hi ha molt moments que no dic res..., però la veritat si hagués parlat més haagués estat ja INCREÏBLE, va ser increïble, com he dit altres cops m'encanten els de la coral, són una gent Collonuda !!!!! només em vaig sentir malament per no dir res, i clar evidentment hi havien moments que anava sola...
Els llocs que vam anar, sobretot el primer dia (lo de la foto), em va agradar molt!
M'agrada molt això de viatjar ^^ M'encanta... llàstima que jo de diners no vaig molt bé.
Ah, una altre cosa que em posava nerviosa: què tinc a la cara o als pits? joder...... la gent no em para de mirar... i em posa molt malament, perquè em pregunto què és el que tinc malament?.... no són imaginacions meves, em miren la cara molt, i els pits... jo per mi o que se'm veuen... o els tinc caiguts... o els tinc enormes... jo que ser... :( i la cara pues dec tenir monos, o la dec tenir molt lletja ... o com tinc super grans  vegades... o potser perquè sóc una empenada... bf no ho ser..., però em posa molt trista tot això la veritat....

Què vaig fer a França: Vaig acabar el divendres, al vespre, 21:00, vaig anar a casa, vaig fer coses i vaig fer-me la maleta, vaig anar a dormir quarts d'una, no podia dormir... a les 6:15 toca el despertador, vaig a la parada de bus. Arribo, m'assento a un seient, uns quants de la coral es van assentar al darrere, més de lo que em vaig posar, m'hauria d'haver posat un més enrere per estar amb ells, hi va haver un moment del viatge que es van posar a cantar, i com van veure que em girava a mirar-los i això, em van dir que em posés allà amb ells, i m'ho vaig passar molt bé.
Vam fer una parada pel camí, vam esmorzar. Vam continuar el viatge. Vam fer una parada llarga al lloc de la foto, algunes hores. Era molt maco el lloc. Vam tornar anar al bus, i vam continuar el viatge fins a Perpinyà, a l'hotel.Ah i vam dinar pel camí diria, amb entrepà. Quan vam arribar a l'hotel només ens vam instal·lar, i ja de seguida a sopar. Vam sortir a un pub, i vaig agafar un cubata, bodka amb coca-cola, no ser perquè en vaig agafar... vam fer el got i de seguida vam marxar a dormir..., i a més no em va pujar RES, i a més em va costar 6 €.... i em podria haver-los gastat en una altre cosa... ja que em vaig quedar sense res al final...., ah i a més no em van posar un bon trago de bodka i una coca-cola, no, allà em van posar una mica de bodka i la coca-cola, no la donaven la van posar ells i punto, i era amb un got saps? tope poc....
Bueno, i diumenge doncs vam fer visita per Perpinyà, i després vam dinar a un restaurant. Vam fer el concert, i no va anar gaire bé, ens vam posar nerviosos, i va sortir una mica malament. No vull fer-me pesada... vaig acabant, quan vam acabar el concert vam sopar, un menjar una mica diferent que nosaltres, mengen verdures crues! Per acabar mentre sopàvem van començar a cantar i va estar molt bé. I vam tornar al bus cap a casa i vaig arribar a quarts d'una a casa de la nit.

PD: He fet l'exposició oral!!!! i m'ha anat bé diria jo...!!!!! Estava molt nerviosa, però crec que m'ha anat bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada