Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 22 de maig del 2014

forat negre


https://www.youtube.com/watch?v=8jymrH8fFh8

Que hi han temporades més bones i més dolentes? MENTIDA, acabo de sortir d'un forat i n'entro a un altre. La eso, com molt ja sabeu va ser un infern per mi, i ara entre cometes n'està sent un altre... diferent, però també dur i llarg.
La vida és una constant lluita. O t'enfonses o t'agafes les coses amb positivitat i pensant..., què? pensant gràcies, gràcies això sóc més...mmm... madura?..., la vida és una merda, una merda on segons com t'ho agafes pot ser una meravella.
No, el meu cas no és aquest. Avui estic molt negativa, ho ser. Tot i la negativitat que tinc avui penso ser millor persona hòstia... ho dic ara i ho dic sempre... que no ser com puc sortir endavant perquè n'estic farta. Em sento una merda i em sento enrabiada. Perquè? Perquè hi ha gent que necessita criticar? Què en trèieu? o què en trèiem? En la meva opinió persones necessiten criticar, perquè la seva vida ja els hi va prou malament, i necessiten sentir-se bé criticant els altres.
Doncs mira que ho facin, però que es posin amb gent de la seva mida.


Jo tinc clar que avui és un dia negre per mi, però ser que no tiraré la tovallola, i em fan un favor aquesta gent que em critiquen, perquè ara estic així, però això et fa créixer, i et fa ser més fort. Estic segura que entre la gent que critiquen entre ells també se les foten. És trist sabeu? és trist i em fa ràbia. Ho sento per les persones així, es posen en evidència elles mateixes.
Encara fa més ràbia pensar que a tu et preocupa una cosa que potser les altres no en donen ni cabal, és més potser elles se'n foten de tot el que estic pensant.

MAMA continuo dient: si estàs llegint això no saps com t'odio i no et pensis que estarem mai bé si ho estàs fent..

PD: Allò que tens examen... però no pots estudiar, per pensar en coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada