Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 13 de maig del 2014

quan tot és culpa teva

https://www.youtube.com/watch?v=dC0v5tYLQQw

Tot és una merda.... no puc més no puc.
M'estic llegint un llibre que diu que pensis com t'agradaria ser i que el final ho aconseguiràs. Jo crec que això no és veritat... sempre ho feia fins que em vaig cansar, em posava trista saber que allò mai seria així.
Em sento tan fora de lloc, què em passa? estic tornant enrere?
Sento que no quadro amb les de la classe, no estic al corrent de res, cada una ja té el seu grup, i jo, jo sobro...

I a més tot és culpa meva, jo sóc la que sóc com sóc. A vegades no em sento 100% còmode amb elles, estan criticant constantment, perquè s'han de ficar constantment amb els altres? Però jo vull quadrar amb elles, perquè a vegades també m'hi sento bé. Però a vegades em sento criticada, i que no m'hi volen. Potser són imaginacions meves, però si critiquen a tothom jo diria que també m'han criticat... M'adono tan que no m'empano del què passa al meu voltant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada