Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 7 de maig del 2014

insomni

Et diuen que passa amb el temps, però veus que passa el temps, ha passat ja un any i algo, i continuo tenint insomni...
No ser perquè, no entenc res, amb 20 anys no m'hauria de passar, no? doncs em passa, intento dormir i passa una hora, una altre i una altre, són les 5 del matí i encara no he dormit res..., tinc gana, però intento no menjar, perquè no vull engreixar, i per anar a dormir és lo pitjor, acabo menjant o bebent un got de llet... Ho he provat tot, valerianes, flors de bach, esport, llegir, tot lo que us podeu imaginar, doncs natural no em fa efecte RES...............
Em desespera, ho passo fatal. dono voltes i veig que no puc dormir, em bé taquicàrdia i ganes de plorar de la son que tinc i no poder fer res per no poder dormir... Em fan mal les parpelles i els ulls, potser de tanta son no ho ser... i en el cas d'aquesta nit em feia mal la panxa, les costelles, no ho ser... (a simple vista no es veu, només si em toques la panxa, però de naixement tinc una part de costelles xafades, perdó crec que és la vertebre, fa poc m'ho van descobrir amb una radiografia) i aquesta matinada no podent dormir m'he començat a emparanoiar que era per això...., ja em pensava que em moria avui o algo..., però he begut un got de llet i m'ha passat... potser era això....
Avui he anat a la farmàcia a provar unes noves pastilles.... segons ells naturals...., de moment no vull coses que no siguin naturals.... joder que tinc 20 anys......... estic farta, no és normal no poder dormir...
no ser a què és causa...., em poso nerviosa, molt, i no paro de pensar coses, potser és perquè ja estic farta de la vida no ho ser....
i a més avui tinc un examen oleeeee i tinc una exposició per demà toma que toma....., i no m'aguanto de son..., i no ser si són imaginacions meves.. però amb un treball de grup, no em van deixar implicar-me, i ara a última hora m'han donat un collo de feina per fer..., jo intentava posar la meva i no em feien cas, havia de fer una cosa i el final ho feien elles, com que no em deixaven, o això em donava la sensació..., i jo els hi demanava una cosa que ja vam quedar que ho faria jo..., i fins a última hora no m'ho han donat.. i ara no ser si em donarà temps a fer-ho NO TINC TEMPS DE TOT..., i m'han fet imprimir una cosa i ha costat 26€, 26 putos € per un treball que ningú li importarà allò...., i és demà l'expo..., i a més avui arribo a les 11 i algo de la nit, perquè vaig assajar a la coral, perquè aviat anirem a frança a fer un concert....
no ho trobeu injust tot això?........................................

Vaig a estudiar i a fer el treball.. no ser si tindré temps............................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada