Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 30 d’abril del 2014

PENSANT

He d'admetre que tot i les temporades que em sento molt malament, feia anys que no portava tant temps sentint-me bé, més o menys plena... Crec que això és gràcies a una de les meves millors amigues que viu a casa meva. Cada dia em llevo i el menys tot el matí l'aprofitem. He de donar mil gràcies a ella de veritat, perquè no us podeu imaginar com era tot quan no hi era.
Estic segura que quan arribi l'estiu, que ja no hi serà, em tornarà a passar... no em sentiré plena. Tot el dia sense saber què fer, a casa sola, em poso a una habitació on no bé cap de la meva família, i passo gairebé tot el dia a l'ordinador...Discutint amb me família si els veig... Estar hores sense fer res, sabent que no aprofites res... per això ja fa temps que vaig a caminar cada dia, a part per fer exercici.
És que estic tan segura que un cop marxi ella, sentiré que no valc. Sabeu que és passar-se els estius així sense fer res, quedar molt de tan en tan amb la meva altre millor amiga, que ella ja té una colla, i per això no la veig tan. i sentir-se buida, sola i que no serveixes per a res... de fet des dels 16 estic intentant que això canviï!!! tot i que fins els 19 anys no van començar a canviar coses. He fet passos endavant i tres enrere, com aquell que diu i tornar avançar, etc. Però crec que el final potser m'anirà bé no? M'estic llegint molts llibres de psicologia!! Vaig a la psicòloga, vaig apuntar-me a la coral i m'encanta, faig natació, vaig a caminar cada dia, quan vaig al cole intento i m'esforço a parlar i a fer-me amb la gent, m'esforço i intento ser positiva! em dic a mi mateixa que tot són imaginacions i que la gent no pensa malament de mi... per tot això creieu-me que és un gran esforç per a mi..., per carnaval, vaig col·laborar amb el carnaval infantil, tot i que no va anar bé... ho vaig intentar..., estudio per treure bones notes, cosa que a la ESO treia 0 tot i que crec que m'esforçava, i ara trec molt bones notes..., no és una cosa gaire admirable, però he sortit de festa sola, per algú que em va aconsellar que surtis i fes noves amistats, no us ho aconsello la veritat, sobretot un cop que els 15 vaig sortir, la vaig tajar tope i entre altres coses, els de la meva classe que em van trobar, no oblidaré mai el que va passar... que em van començar a empentar i bueno etc. etc. me callo perquè no tinc ganes d'explicar res més.
Crec que per tot això, que estic intentant millorar el final me'n sortiré i m'anirà molt millor, espero, o això vull creure... perquè què penseu que podria fer perquè em vagin millor les coses? perquè tot lo que puc ho vull fer...
Si hagués de dir una cosa de la que estic orgullosa de mi, és tot el que faig per intentar canviar, i que estic intentant tirar endavant, perquè la vida de ningú és fàcil, però no ser si tothom faria lo mateix en el meu cas, ja que mireu que us diré, un cop als dotze anys, una de les meves millors amigues actual, em va dir que si fos jo no sap si suportaria viure. Els quatre anys de la eso podria dir que han sigut un dels pitjors de la meva vida, ojalà no passés res pitjor, però em jugaria algo que hi hauran coses pitjor, però és que això és la vida, i que penso seguir lluitant sabeu? que potser el final em canso, si d'aquí uns anys la cosa segueix igual, però que de moment no em rendiré i qui no li agradi que s'hi posi fulles, jo buscaré la meva felicitat i la trobaré!


En fi, de veritat gràcies a la meva amiga, que gràcies a ella em sento millor persona, sento que dia a dia val la pena lluitar, i gràcies a ella em sento plena durant un temps molt seguit que feia anys que no em sentia així!!!

pd: si algú es sent identificada/at amb els meus sentiments, o algú vol compartir la seva situació comenteu que no menjo :P
ah, i si algú veu això i pensa que sap qui sóc segur que no ho sóc

6 comentaris:

  1. No et conec, he llegit 3 dels tres articles que has escrit i el mes probable es que no et conegui mai ja que dubto que sigui possible i pel que veig, el que et passa es que et deprimeixes am facilitat (no em malinterpretis) cosa que has de combatre amb totes les teves forces i MAI deixar que et guanyi passi el que passi, ja que tot a la vida val la pena i ames que de vida nomes en tenim una i sota cap concepte s'ha de malgastar. Espero sincerament, que tot et vsgi mol bé.
    Se que no ve al cas, però, sóc un noi, tinc 15 anys, i per cert… em dic Arnau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. perdona!!!!! em pensava que erets un altre...
      jo crec que no em deprimeixo pas amb facilitat, lo únic que sóc negativa... no ser

      Elimina
  2. Vale o sogui que has estat enfotent de mi no? Bueno es igual... no em deprimeixo d seguida soc bastant negativa en fi... si vols tenvio ub mstge x face mes igual qe aapigues qui soc mentres no em coneguis personalment.. imagino que no deus ser el de youtube

    ResponElimina
  3. Hola! Mira, jo tinc molts problemes d'autoestima. Sempre penso que la cago, que la gent parla malament de mi, que les meves millors amigues a vegades pensen malament de mi... Soc MOLT paranoica. Pero després penso que sé perfectament que les meves amigues no pensen malament de mi, i que si la gent em mira pel carrer, será per alguna cosa bona, o per que soc diferent a tota la panda de xonis i canis que ens han invadit aquests anys i em miren... Entenc que vols dir quan dius que penses que et miren i no t'agrada, pero mira de no pensar-hi gaire. Sona molt facil, si, i no ho es. Pero podries provar d'escoltar molta música, i enfocar-te en moltes coses que t'agradin, i no pensarás! Jo, a les vacances d'estiu, tinc moltes paranoies, pero quan comença l'institut (vaig a fer 4t), ja no penso en totes aquestes tonteríes per que no tinc temps! i aixó es bo.

    Ja veuras com aconseguirás el que vols, per que treballes molt per aconseguir-ho :3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! :)
      Si vols em pots seguir al twitter @inavaci94

      Elimina
  4. Jo crec que t'esforçes molt i que si segueixes així, un dia estaras molt millor. Segur!:)
    Això de la teva amiga em sembla genial. Però intenta no dependre tant d'ella emocionalment. Perquè sinó ho passaràs molt malament. Segur que hi ha mil coses que pots fer sense ella.
    I això de l'estiu ho sé. Més d'un cop em passa que em quedo sola a l'estiu i és horrible. Però no sé xD intento ser positiva i trobar coses a fer!

    Ànims!!:)

    ResponElimina