Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 23 d’abril del 2014

Amor

Quantes abraçades, o petons rebeu el dia? no per part del novio/a o lio o que tingueu, sinó per part de la vostre família, amics i per part de tots...
Jo no recordo l'última abraçada que em van fer de tant temps que ha passat... i de petons més de lo mateix...
Sabeu, crec que són important els petons i les abraçades, doncs jo no recordo l'última abraçada de la meva mare, de fet no ser si n'he tingut mai d'ella, potser fins als 5 anys alguna en vaig tindre..., i el meu pare lo mateix.
De les meves dues úniques amigues de veritat de tota la vida, si n'he tingut 5 d'elles gràcies...
Què vull dir amb això? doncs que crec que em sento amb falta d'amor... en fi que sigueu feliços!!!!, no estic inspirada...

FELIÇ DIA DE SANT JORDI :)

1 comentari:

  1. Hola Ina! Abans de tot dir que Google m'ha jugat una mala passada i aquest cop és el tercer que redacto aquest comentari. Cada cop que li dono a "Publica" me l'esborra!!
    Bé a veure, intentaré fer memòria:
    Estic segura que el bloc és un mitjà pel qual descarregues amb gust totes les teves preocupacions, inquietuds, dubtes o il·lusions, alegries i esperances. És un bon mètode, sempre et pots mantenir en l'anonimat i a més a més pots crear una petita comunitat!

    En concret m'he decidit a comentar primer aquesta entrada de les que m'he llegit perquè estic totalment d'acord amb el que dius. Vivim en societat i la gent necessita estimar i sentir-se estimat per estar bé amb si mateixa. L'afecte és un gran al·licient i un gran promulgador, tot i que a vegades quedi ens segon pla. I encara és més important en un dia tant distingit, especial, elegant i estimat per tots els catalans com és el dia de Sant Jordi! Crec quasi quasi que és el meu dia preferit de l'any.

    Seguiré trastejant pel teu bloc i t'animo a continuar fent exactament el que ja fas!

    Una abraçada i fins aviat,

    Núria

    ResponElimina