Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 17 d’abril del 2014

Qui sóc?


Hola!!! Em presento! Primer de tot dir-vos que sóc una noia de 20 anys d'un poble del Bages.

 Ahir, bé, aquesta matinada... estava tan convençuda de fer un blog, a les 3 de la nit, insomni, de cop i volta et llebes i allò que aquelles hores ho tenies tan clar, se'n va, i t'ho penses i repenses... i creus: és lo millor? Jo no ser si això rutllarà molt, però això de fer un blog realment em crida l'atenció, i tot i que no estic segura i sóc nova amb això he decidit fer-ne un. Perquè? Doncs  m'agrada escriure i sempre pot està bé per sentir-te millor escrivint el què et passa.

Només espero no cagar-la explicant masses coses de la meva vida... Doncs sí, això és el que faré... en cap moment diré el meu nom.

De moment ho deixo aquí, espero anar millorant i fer aquest blog interessant :)

Vosaltres què penseu? és arriscat escriure la teva vida en una xarxa social?...
Ah i per suposadament vull que em doneu opinió si ho faig bé, si ho podria fer millor, que segur que sí, i si em podeu donar consells a mida que vagi escrivint, sobre la vida i això!


1 comentari:

  1. De fet és molt arriscat descriure la teua vida en un blog, molta gent en pot fer mal ús, però com a exercici d'allibaració, és una de les millors plataformes que tens.

    Una abraçada i continua aixì

    ResponElimina