Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 17 d’abril del 2014

La meva petita història





La meva vida no és d'aquestes tan interessant, sinó més aviat el contrari... no sóc la típica popular i tampoc sóc la típica "freaki", podríem dir que estic una mica aïllada.
La meva infantesa va ser més aviat normal diria jo, amb dies millors, i com tothom dies pitjors...però tot va començar a complicar-se als 12 anys.
Jo vaig començar la ESO i no ser per quin motiu no em relacionava amb la gent, amb els de la classe, dic jo que seria per com em van educar, molta timidesa, falta d'amor i carinyo, faràs la pena, etc.
No van tardar gaire a fer-me bulling els de la classe. Però lo pitjor que no tenia a qui apoyar-me. La meva millor amiga de tooota la vida, a la classe no parlava amb mi, perquè jo no deia res, era com si només ens coneguéssim fora de l'institut, no només em passava això a l'institut, també em passava a la família, tinc una cosina, tres anys menys que jo, que quan estem amb la família molt bé, però quan estem amb molta més gent passa de mi completament, i jo em sento marginada i estúpida, però clar això no és culpa de ningú més que jo mateixa. Jo sola m'he fet tot lo que tinc, jo era la quina no parlava, jo sóc la "rara". La pregunta és perquè? quin era el motiu que jo no parlava? A veure sí que parlava, però vaig arribar a l'institut i amb els companys, etc. jo no deia res, i em vaig quedar sola.
A part de tota la classe, sobretot els nens que em feien la vida impossible, les amigues de la meva millor amiga em feien sentir malament perquè les seguia, perquè no volia quedar-me sola. M'havien insultat dient-me que era com un gos que seguia el seu amo, i moltes altres coses.
Mai m'ha agradat fer-me gran, però és llei de vida i ja tinc 20 anys, tot i que sóc molt jove...em sento frustrada quan penso amb l'adolescència, va ser com si no existís. No ser si és normal però quan veig adolescents els envejo i m'alegro per ells clar.
Sempre des dels 12 buscava ser feliç i sortir del forat negre, que va durar 4 anys, però no va ser fins als 16 que va canviar alguna cosa, vaig acabar l'institut i vaig fer un CFGM (grau mitjà), allà potser em vaig espavilar una mica, però lo que es diu amistats no vaig trobar allà. Als 19 per fi, semblava que les coses milloraven, i a poc a poc crec que m'acabaré sortint de la meva negativitat, però vaig fent passos enrere i uns quants endavant.



Què penseu gent?? comenteu!! :)

11 comentaris:

  1. eiii!!
    acabo de llegir el teu blog!
    el cas és que jo també tinc 20 anys (recent complerts jeje), i la veritat, crec que mai he tingut una vida social gaire extensa. reconec que moltes vegades m'ha costat trobar lloc entre la gent del meu voltant (amics, coneguts, companys de cole, etc). sempre m'ha costat trobar persones que tinguin interessos comuns als meus i per això moltes vegades m'he sentit allunyat de la gent.
    a més, hi ha una cosa bastant curiosa, i és que no sé per quin motiu, no puc estar dins d'un grup d'amics fix, m'agobio. no obstant això, m'agrada conèixer gent, fer noves amistats i sóc bastant sociable. tot i això, a dia d'avui, hi ha un munt de coses que m'agradaria fer (sortir més, viatjar, visitar nous llocs), i no puc, perquè tothom s'ha muntat la seva vida (tenen altres grups d'amics amb qui estar, alguns tenen parella) i jo m'he quedat fora, una mica apartat, si es pot dir, i em senta malament.

    però, en fi, tot en aquesta vida canvia si ens esforcem de debò i tenim ganes! i per cert, si pogués tornar enrere, reconec que hauria fet les coses de manera diferent, i hauria aprofitat més el temps. de fet, encara som joves i tenim tota la vida per davant, i moltes experiències per viure. sempre he pensat que, malgrat tot, encara que el món et doni l'esquena, el més important és ser fidel a un mateix i acceptar-se, i aquesta màxima és innegociable a la meva vida!

    per cert, de moment mantinc el meu anonimat. no és res personal, és per mantenir la intriga jajaja

    ja em diràs algo.

    ànim!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa :) Felicitats doncs jeje!
      t'entenc conec a gent que li ha passat semblant com tu, però diferent
      mira si el que et passa que no t'agrada estar molt temps amb la mateixa gent, doncs busca gent nova, potser és que has de trobar gent que t'hi sentis més bé i que tingueu aficions semblants etc., apunta't a fer coses potser del teu poble o ciutat d'on siguis! i perquè no viatges sol/a? és una altre opció, tot i que t'entenc si no ho vols fer sol/a, ja que jo no ho faria jaja
      segur que si fas coses trobaràs a gent!
      segur que sí ens anirà tot millor! i sempre s'està a temps a aprofitar el temps, però cal fer-ho ja! perquè el temps passa, segur que m'entens..., ens estem fent gran ! -.- jo els vaig fer el març els 20 tampoc fa tan.
      Això d'acceptar-se estoy en ello, però costa!!!!
      Gràciiies igualment!!!! Espero saber de tu aviat :)

      Elimina
  2. Hola de nou!!
    Com anem?
    Pel que comentaves t'he de dir que sí que faig activitats pel meu compte en el meu temps lliure. Des de fa un parell d'anys, cada mes de juliol me'l reservo per anar a treballar a un casal d'estiu en el que estic amb nens de diferents edats. M'agraden molt els nens! Transmeten la innocència que ens falta als grans, de vegades jajaja. El cas és que el primer any m'ho vaig passar molt bé. Vaig estar amb nens de 6-7 anys, que són el tipus de nens que més m'agraden. Aquell any vaig tenir molt bons moments i vaig riure molt! L'any passat vaig estar amb nanos una mica més grans, d'11-12 anys, i tot i que em van donar bons moments, jo ja no em sentia igual.

    El passat mes d'octubre vaig anar a un centre a treure'm el carnet de monitor. Allà vaig conèixer bastant gent nova i m'ho vaig pasar bastant bé jugant i fent activitats en grup. Ara estic a l'espera de fer les practiques, que segurament les pugui fer aquest estiu, si tot va bé!

    Pel que fa a la resta, estudio a la universitat! Faig 2n de Comunicació Audiovisual. Estic content perquè després de tot, he pogut arribar a fer la carrera que jo volia. És veritat que m'agradaria trencar amb la monotonia de fer sempre el mateix, però no em puc pas queixar. Fem bastants projectes (curtmetratges, muntatges de vídeo, etc) i jo em diverteixo molt, perquè en la majoria surto fent d'actor, i això m'ha donat molt bones estones. En el futur, vull ser locutor de ràdio i/o actor de doblatge (tot i que aquest últim projecte és per un futur llunyà).

    PD: en el pròxim missatge et diré qui sóc jeje

    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hòstia!!! que guai!! m'encanta! jajaja mira a mi també m'agraden molt els nens, de fet si has llegit tot el que he publicat ja ho deus saber, tot i que a mi m'agraden més petits, saps que he pensat en treure'm aquest títol? però no ser a on tinc que anar per treure'l i a més ara començaré les pràctiques pel matí i a la tarda cole i clar no tindré temps.... però és que aquest estiu m'agradaria fer alguna cosa, ja que fa anys que no passo un estiu com déu mana, l'estiu passat vaig passar-lo molt aburrida, i cada any dic que serà diferent, però mai trobo res per fer, aquest estiu vaig fer un curs de dinamització cultural del paro o algo així però ja està...., i m'agradaria treballar, però a part que em fa vergonya deixar el currículum i no ser per on començar... és molt difícil ara les coses, no?

      Per cert encara que no t'ho creguis a mi també m'interessa això de comunicació audiovisual, bé no ben bé això, el que en realitat m'interessa és el món de l'actuar, teatres musicals, la música i cosa així, però això està molt lluny de mi!!!! ja que mai he actuat! Ara total fa poc em vaig apuntar a una coral però ja està..., però alguna de les coses que vull fer a la vida és fer teatre....

      en fi..., i quant la resposta de com anem, doncs molt malament.... aquesta setmana he fet una cosa que no està bé i m'arrepenteixo molt i em sento molt malament.... , aquesta nit o demà ho publicaré....

      Elimina
    2. Bones!

      Si de veritat tens ganes d'estar amb nens, hi ha molts esplais que demanen voluntaris de cara a l'estiu (no cobres, però passes una molt bona experiència i a més, és molt recomanable, t'ho dic jo, que sé de què parlo jeje). El cas és que jo sóc de BCN, i els últims dos anys he anat al mateix casal d'estiu. Ja he vist que tu vius pel Bages, i que BCN està a anys llum de tu jajaja. A la teva comarca hi deu haver algun casal on necessitin monitors, i si no pots anar a Manresa mateix. Segur que hi ha un lloc esperant-te! A més, ja vaig notant l'estiu cada cop més a prop. Fins i tot Calvin Harris té ganes d'estiu jajaja

      Pel que em preguntaves de les pràctiques, jo les vaig fer a l'Escola Traç, a la zona de Rocafort (Barcelona), i les vaig fer allà per una qüestió de preu i perquè era un dels pocs llocs que feia classe per la tarda, ja que pel matí estic a la uni. Si et veus amb cor, fes-ho! No te'n penediràs!

      PD: Et va el teatre? I què fas actualment?

      - Per cert, si em vols trobar només cal que posis "imitaciones" al cercador de YouTube. Surto al 1r o 2n vídeo, ara no ho recordo.

      Au revoir!

      Elimina
    3. Holaaa:)
      Vaig inscriure'm per anar a camps de treballs!!! però de moment no ser res...
      Al meu poble si que fan coses per l'estiu, però crec que només pots treballar-hi si hi fas les pràctiques o fent de monitor i que et cobrin... i a Manresa m'ho puc mirar

      Bueno en quant al teatre... realment no ho ser perquè mai n'he fet! i què faig de què?

      M'imagino que ets el que posa: show de imitaciones -Aitor... no? Si és així ho fas molt bé!! :D

      Elimina
    4. Eiii!!

      Quan et preguntava què feies, em referia al teu cicle, de què anava exactament (tot i que pel contingut de les teves publicacions, veig que és d'educació infantil). Per cert, no en facis gaire cas d'algunes coses que et vaig posar a l'últim missatge, que el vaig escriure a les dues de la matinada, i estava una mica empanat. Diguem que ja no era persona en aquells moments xD

      Ara estava llegint les teves publicacions més recents. Feia dies ja que no les mirava. Em resulta curiós que coincidim en algunes coses. A mi també m'agrada molt caminar, i surto sovint a fer-ho, sobretot si tinc algun dia espès, em serveix per alliberar-me i distreure'm dels meus problemes, i la veritat és que funciona! Pel que fa a natació, jo també en faig els caps de semana, tot i que en el meu cas, és perquè tinc l'esquena torta (escoliosi) i em serveix per alinear la columna vertebral. És l'únic exercici que faig, ja que a mi l'esport mai m'ha atret gaire, ara no et sabria dir ben bé per què jajaja.

      I, finalment, també m'ha fet gràcia que estiguis llegint llibres de psicologia, ja que jo puntualment, n'he llegit alguns, sobretot de l'Eduard Punset. Te'n podria recomanar algun! Has llegit "Una mochila para el universo" de l'Elsa Punset? Aquest et podria interessar força! A més, fa poc aquest llibre ha sortit en edició de butxaca i costa la meitat que l'edició bona.

      PD: m'agradaria saber qui ets! Agrega'm al face i parlem, ara que ja saps qui sóc!

      Fins aviat!

      Elimina
    5. Holi!
      Sí llibres de psicologia però d'autoajuda i coses així.
      uiui no ser saps moltes coses de mi eh!
      No solo agregar gent que no conec en persona, a més no ser el teu nom.

      PD: d'això es tracta que no sàpigues qui sóc!!! ;)

      Elimina
  3. Hola! Jo tinc 14 anys, així que si, vaig a l'institut. Jo em vaig començar a sentir com tu a principis d'aquest curs (3r d'ESO). Tenia una millor amiga que ara ja no ho és, i que tampoc perlem gaire. De fet, em vaig començar a sentir sola a primer, però a tercer és on han canviat radicalment. Bé, no em vull enrotllar gaire amb la meva vida :P El cas és que ara tinc una millor amiga que va una classe diferent, però ens portem superbé! Tot i que és la única ''amiga'' que tinc... Vaja, que em sento una mica com tu. I crec que tinc el mateix problema: No parlo amb la gent. De totes maneres encara vaig pel segon ''capítol'' del teu blog. Em queda molt! Haha. M'encanta com escrius;) El blog està molt bé, excepte alguna falta d'ortografia... :P Segueix així!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajajaja
      Moltes gràcies! Tot i que crec que hi ha cops que em queden millor que altres els escrits... i últimament no em queden geeeens bé... però bueno espero anar millorant...
      uaa odio fer faltes..., i he millorat molt, és curiós, però abans feia moltes moltes, i ara a la classe sóc una de les que casi no en faig! Però suposo que algunes encara se m'escapen..., com per exemple el ser, que aquest mai se'm queda quan és: ser o sé....
      El menys tens una amiga de veritat i això ja és algo! Si pots confiar amb ella i no et deixa de banda és molt! A més si és de veritat segur que també t'ajunta amb les seves amigues, no?
      Pensa que jo no tenia ni això, sentia que no importava a la meva amiga.
      I estic segura que en el futur t'anirà costant menys de parlar i tal... jo algo he millorat...tot i que molts cops encara em sento sola.. i estic intentar millorar...
      I sobre lo d'explicar la teva vida, ara em sento malament... perquè jo és el que faig en el blog.... ains només faig que pensar en mi..... -.-
      Espero saber més de tu :)

      Elimina
    2. PD: Si t'ho llegeixes tot tela jajajja perquè si segueixes des del principi ja no costa tan, però si ho has de llegir tot de cop jajajjj
      ja em diràs si ho has llegit tot o què ;)

      Elimina