Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 22 d’abril del 2014

Rutina

Bueno i ja som dimarts, dia de tornar a la rutina.
A vosaltres us ha passat ràpid la setmana? A mi no gaire, tot i que no tinc ganes de tornar a la rutina, però per mala sort "la meva vida és tan interessant" que cada dia d'aquesta setmana l'he aprofitat molt... en realitat no. No l'he aprofitat... lo únic que he fet de bo són les caramelles.
Els altres dies ho he passat malament, cada dia em passava moolt lent, sabeu aquella setmana que us penseu que és dimecres, o dimarts i total som dilluns!! doncs a mi m'ha passat aquesta setmana, però no perquè no m'agradi tenir vacances, sinó perquè no tinc res a fer aquí, en canvi els dies de cada dia normal de seguida m'ha passat el dia, tot i que a vegades no... però al cicle formatiu de grau superior ens ho passem bé...
 Un motiu perquè em deu passar ràpid la setmana els dies de cada dia, deu ser perquè una de les meves millors amigues, viu a casa meva el menys aquest curs, de moment perquè fa un superior al meu insti també i és de molt lluny, ah i som família! Té la meva edat.

i això  avui a la tarda ja sant tornem-hi al cole, vaig de tardes de 16:00 a 21:00! a veure com anirà avui... jeje

pd: més tard publicaré una cosa que em va passar ahir! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada