Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 24 d’abril del 2014

Deu de Veu

Boneeees!!!!!! com us vaig dir ahir, dia 23 d'abril, dia de Sant Jordi!!! Doncs vaig anar a veure Deu de veu d'OHD (programa d'oh happy day), dir-vos que si veu mirar el programa i us agradaven els deu de veu us recomano 100% que si teniu oportunitat els mireu!!! Em van ENCANTAR, increïble sense paraules!!! de fet el món de la música m'encanta...
Ho van fer molt bé!!!! El meu pròxim objectiu és Geriona!!!! i ja em vaig fer fotos amb alguns de DeudeVeu, un dels quals amb el director el Gerard!
La putada és que em vaig deixar el cd al cotxe i no m'ho van firmar! Em volia comprar la samarreta però valia 12€, i vaig pensar que millor no..
Ahir em va anar bastant bé el dia, suposo perquè estic intentant ser positiva aquests dies, però estic segura que durarà poc!
 Vaig arribar a casa a la 1 de la nit, em va costar molt d'adormir-me, com últimament des de fa més d'un any..., i a les 4 m'he despertat i no podia dormir, un dia ja us parlaré del meu INSOMNI......
I avui dijous, és un dia bastant actiu per mi, ja que el matí faig natació, acabo el cole a les 21:00 i vaig assajar a la coral i arribo allà a les 23:30 més o menys!!


pd: avui m'he discutit amb me mare... perquè la psicòloga em va recomanar un llibre, i no hi és per cap biblioteca, una molt lluny i per comprar-lo és car i no em deixa......
i ja l'hem tingut una mica liada...., però bueno això de les discussions és el pa de cada dia! No ser per quin motiu però estic tan incòmode amb la meva família... en fi... 

Bueno piro que tinc que estudiaar!!!!! que aquest matí encara no he fet res de deures :S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada