Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 28 d’abril del 2014

grant cagada

La setmana passada em va passar volant (principi de setmana bé, però final malament), i el finde estudiant... un pal...,ara se m'acosten els exàmens i treballs, en tinc moltíssims, tenim no ser quants treballs començats!!! i bufff
i aviat començo les pràctiques pel matí!!!!! quins nervis espero que em vagin bé, començaré a fer les pràctiques a una guarderia! que guai, però estic nerviosa, em fa por fer-ho malament.

Aquesta setmana passada, la vaig ben pifiar... sabeu quan us penediu d'alguna cosa? doncs ho he fet molt malament... El fet és que vaig penjar unes fotos que sortíem amb una de les meves millors amigues, i ella em va dir que no volia que la pengés perquè no li agradava com va quedar, i al face no la vaig penjar, però sí al twitter... sóc un desastre, jo sabia que no es feia això, però jo vaig pensar que no havia quedat pas malament, havia quedat bé! i ho vaig fer sense pensar... i la vaig penjar, i ella no té twitter, però coses que passen ho va veure.
em vaig sentir molt malament, perquè ella es va decepcionar molt, i amb raó i jo estic que no ser què fer, perquè té raó, i no ser com demanar-li perdó perquè no té perdó el què he fet..., jo ja li vaig demanar perdó i les vaig eliminar, però ser que no se li oblidarà així com així... què en penseu?...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada