Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 6 de juny del 2014

Dia

Hola de nou gent :D
Avui ja fa una setmana i un dia que estic fent les pràctiquees!!!! i us he de dir que m'he enamorat d'uns quants nens!! són una preciositat!!!!
Avui m'han anat molt bé les pràctiques, més o menys, comparat amb els altres dies... sabeu què em passa? que tinc tanta vergonya... que no els parlo, no els dic res... però avui sí!!! i jo crec que ha sigut perquè a partir d'ahir a la tarda em va anar molt bé el dia. És a dir, que vagi bé o no les pràctiques, i la meva vergonya i tot això, en part depèn del meu estat d'ànim i les meves paranoies, suposo....
Què vaig fer ahir perquè m'anés bé el dia? doncs mireu, com jo ja no tinc classes, ja he acabat, i la meva amiga que viu a casa meva més o menys, ahir no va anar-hi, doncs vam anar a fer fotos per renovar la foto de perfil de facebook i aquestes coses..., i a partir de llavors, em vaig anar animant, perquè recordeu que estava desmotivada? doncs em va animar això... i m'ho vaig passar molt bé! i a més després vaig anar a la coral, i va estar molt bé també ahir, i estaven molt de la conya, i sabeu què? vaig cantar més fort!! Però hi ha moments que tinc com por a cagar-la o que canti malament... i llavors com em faig "petita" sabeu a què em refereixo?
Ah i quan vaig arribar de la coral, vaig arribar cantant i allò que vaig a l'estudi cantant, i resulta que la meva amiga estava parlant amb un noi, un amic seu per la cam... jajajajajajajajajaj, i resulta que em va sentir... quina vergonya vaig passar..! Però sabeu què em va dir? que cantava bé! Tot i que què havia de dir no?XD
També aquests dies estava mal perquè començo a pensar que no serveixo per educar a nens, ni cuidar-los ni cap cosa, però és que no serveixo per a res penso..., però després el dia que estic millor, o no tinc tanta vergonya doncs va molt millor! i tots els nens venen amb mi!!!
lo únic que crec que les mestres han vist les cicatrius que tinc..., i no deu fer gaire bona impressió..
i a més estic que no aguanto els meus pares....., perquè m'estan mirant constantment i em posen nerviosa, ja sé que m'ho he buscat..., però joder que no em mirin.... ja no sé com posar-me perquè no em mirin les cicatrius, en el fons no és pas tan ni res....
I avui m'he llevat a les 7:30 per fer l'anàlisi de sang, i em sento el braç com adormit, ah i m'han deixat un morat... a veure què em diran de l'anàlisi...
Avui tornarem a fer fotos! Tot i que la majoria no serveixen jeje
Estava més o menys més animada..., però m'he desanimat una mica, perquè...., amb una de les meves millors amigues, la que viu a casa no l'altre, doncs fa molt que no quedem, i l'altre dia li vaig dir per quedar i em va dir que durant dues setmanes no podia quedar perquè està plena d'exàmens.., però aquest cap de setmana és festa a un poble del costat del meu, i crec que hi anirà...., o sigui que em sento malament per això...., tot i que ja estic acostumada que sempre ho fa això...., o sigui que jo em quedaré tot el cap de setmana a casa segurament, com per variar i tot serà una merda... i la gent del meu poble la majoria sortirà avui, demà...., això em posa una mica.... trista...
Però és lo que hi ha...


PD: la foto no si adiu amb el que poso, però INUYASHA va marcar molt durant la meva infància i adolescència :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada