Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 7 de juny del 2014

ODIO LA MEVA FAMÍLIA

 


T'odio, t'odio, t'odio..... No hi ha persona que odii més que me mare i el meu pare... els odio.
Puta desgraciada... si llegeixes això ves a la merda i si ho veus fota't, perquè no us estimo gens gens gens ni mica... em foteu pena i us odio...
Estic molt enrabiada molt...., vaig canviar la foto de perfil del facebook, i total vaig posar una foto que normalment jo no posaria, m'ho vaig repensar molt, i no n'estava gens segura, de fet li vaig dir a la meva amiga a veure si li semblava bé i el principi va dir que semblava una altre cosa, però el final va dir que sí que estava bé.... jo ja no estava segura de posar-la, però és una de les quines vaig quedar més o menys bé...., i total hi ha gent que penja fotos pitjors..., o més provocatives o diga-li com vulguis..., de fet jo no ensenyava pas res, lo únic que estava assentada amb una cadira i amb les cames obertes...., o sigui que en part potser tenen raó..., però jo li vaig fer cas a la meva amiga, perquè les meves accions, depenen de la segona opinió, que no sigui meva, i acabo fent cas si em convencen..., o no sé em va semblar que tampoc semblava tan provocativa...
Ara estic super preocupada, per si tenen raó lo que m'han dit..., però me mare no tenia dret... la odio...
i com el meu germà ho fa tot davant de me mare..., estava al facebook, i me mare ha vist la meva foto... i a més hi havia un text molt personal meu, que jo no volia que veiés me mare... i per suposat ho ha llegit.., i ja sé que és internet i pensareu, si no vols que ho llegeixi perquè ho publiques?, doncs perquè tenia ganes de posar el text, però ella en concret no vull que ho faci.., i si llegeix tot lo que penjo aquí i tot això doncs és com si m'estès traint i totes aquestes coses, perquè això no es fa, és com si llegís el meu diari personal..., que ho faci algú que no em coneix doncs més igual, però ella NO la odio... a veure us agradaria a vosaltres que si escrivíssiu un diari secret us el llegiu la vostre mare? no oi?.... doncs si ho estàs llegint pensa si voldria que jo llegís el teu diari secret, o te mare....?
Ara no sé que fer de veritat.. no sé si eliminar la foto o no..., perquè jo ja no sabia si penjar-la... joder, però n'hi ha per tan? jo crec que no n'hi ha per tan..
Doncs la cosa ha anat així.... he baixat a la cuina, i ella em diu tope seria: i la foto que has penjat? i jo: m'he quedat parada i dic: he canviat la foto de perfil, i em diu : saps que amb aquella foto estas demanant follar? i m'ha dit que semblava una puta. M'ha fet molta ràbia que em digués això, a més ella que no li explico res, i no suporto parlar d'aquestes coses amb ella, la odio la odio, i estic plorant de rabia... i ara mateix tinc ganes de destrossar-ho tot...., i a més no era la meva intenció.... Total que la meva reacció no ha estat gens bona, he fet com una nena petita..., he tirat tota la llet que tenia a la tassa pel terra. Ella m'ha dit no sé què i jo l'he començat a picar. Després ella m'ha picat a mi també i m'ha acabat picant amb l'escombra. La odio tan. Ara si que mai més li tornaré a parlar com abans...
De veritat sento molta ràbia i no sé que fer....
Ho sento per això, només sóc així amb ells...., però és que no puc.....


PD: NO SÉ SI ESTIC FENT BÉ EN PENJAR AIXÒ (el text)......però....aquí està...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada