Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 27 de desembre del 2014

6:00

Aquest cop no he begut res. El 25 en vaig beure 2. Aquesta nit cap. Crec que feia temps que sortia de "festa" i no bevia res de res, bueno, he de confessar que he fet un glop del cubata de me amiga, però ja està.
Una part de mi em deia que volia alguns cubates... però l'altre no volia i una molta part era els diners.
Sort que no he begut res perquè no ha anat molt bé la nit.
Cap el final he tornat a quedar-me sola i m'he quedat flipant amb el panorama  que tenia davant meu.
Quan no has begut t'adones com fas la pena quan vas borratxo... Tot i que suposo que sempre hi han persones que són com realment són.
Tot i donar-me compte d'això segueixo pensant que necessito l'alcohol per desinhibir- me, però suposo que ho aniré superant.
Una altre desgràcia que m'ha passat quan he arribat a casa és que... m'he posat a menjar com una boja :(: gorda gorda gorda gorda gorda tonta tonta tonta tonta......


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada