Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 18 de desembre del 2014

Prou ser jo. No vull ser jo.

No és gaire normal de mi no renovar sovint, però no he tingut temps. Exàmens, etc.
Porto 5 dies sense pesar-me i no sabeu les ganes que en tinc, tot un record per mi... de pesar-me 4 o 5 cops cada dia a ara... En moments he estat apunt de fer-ho però he resistit. En principi havia d'estar una setmana sense fer-ho, però ho vaig fer un dia que no tocava... però demà el matí em pesaré ja, que és el dia que ho puc fer!
No em puc treure del cap i em culpo constantment... que jo no vull ser jo.
Em faig fàstic i em culpo ser com sóc i entenc perquè les persones s'allunyen de mi o perquè no em volen perquè jo tampoc em vull. No estimo la meva manera de ser.

Sorpresa... un gasto més a casa meva... 3000€ per les dents del meu germà..... vaja hòstia eh... No tindré reis ni res... i la bronca que ens va caure a nosaltres -.- Diu que si li ve un xungu serà culpa nostra. Perquè no us ho havia dit però ja fa un temps van ingressar el meu pare de alguna cosa o no sé si relacionat amb els nervis que li produïm o ell mateix li ve, això que no és molt vell (40 i algo).

I per acabar... aquest dissabte el matí farem nadales al carrer amb la coral! Dissabte per la nit hi ha festa al meu poble... però no sé si anar-hi per anar sola. Finalment diumenge a la tarda tinc concert amb la coral. Un dia vaig publicar el cartell, però el vaig eliminar per si de cas, si el veu veure us convido a venir!

https://www.youtube.com/watch?v=eOyBqO7SVe8

Una merda d'entrada.. ho sé... explicant la meva vida...Aquest blog m'agradaria fer-hi uns quants apartats, un de llibres i pel·lícules, un altre de les meves reflexions, un altre de més explicar la vida... i algun més... però és que no sé com es fa, i ho he mirat ja uns quants cops!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada