Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 23 de desembre del 2014

La felicitat que aporten els nens

Avui he vist el concert de nadal d'on faig pràctiques. On vaig fer la primària.
Totes les actuacions que han fet m'han portat un somriure. I m'han fet sentir bé i m'ha encantat veure'ls. Després t'adones com d'important són els nens i de com et poden fer treure un somriure quan estàs malament.
He trobat a faltar allò. Volia tornar a ser una nena, però amb una altre vida.
També he vist els de la ESO i també m'ha fet pensar.





En què voldria tornar a passar la meva vida d'una altre manera... que vull tornar a tenir 16 anys amb ganes de menjar-me el món i ser diferent...


Canvi de tema radical...

El menjar:
El menjar em tempta. Sembla que com més intento evitar-lo més ve a mi.
Maleit sigui, per què havia de ser una persona de vida?
Com més intento evitar-lo més menjo i això em produeix malestar i angoixa.

Per acabar....

El meu desig de nadal és trobar la felicitat, amor i tenir salut...

3 comentaris:

  1. Hola preciosa. Què tal estàs? Com et va el nadal? Espero que bé. No he pogut enviar-te cap missatge aquests dies he estat bastant enfeinat, igual que tu.

    Gaudeix aquests dies. Si no vols surtir de festa, no surtis. Jo mai he anat a la discoteca. MAI. I no em sento inferiror. Tampoc tinc més de dos verdaders amics. Pero em sento feliç. Reconec que una vida amb pocs o cap amic és difícil. Però tingues en compte una cosa: el dia que canviis d'aires, estiguis amb persones desconegudes, etc. (per exemple, quan trobis feina) et tractaran com a una més. Simplement, només hauràs de saber com realment ets en vista dels no coneguts. No ets res, ni positiu ni negatiu. Després, agafaràs confiança en tu mateixa i la felicitat surgirà sola.

    Ànims. Espero la teva resposta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! M'encanta veure comentaris i a sobre que m'animin en certa manera.
      De moment he sortit els dos dies i és possible que avui també surti... no sé.. tot i que no ho passo gens bé.
      Qui ets? Et conec? Si vols estic al twitter: @inavaci94 o al face: ina vaci o askfm.inavaci si em vols fer preguntes x)
      En fi..
      Bones festes!!!!

      Elimina