Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 21 de febrer del 2015

50 sombras de Grey

Si voleu mirar la peli i no l'heu vist us recomano que no mireu el vídeo.

https://www.youtube.com/watch?v=dQDilmi8RwI


Tothom parlava d'aquesta saga, els llibres... i a mi no em cridava l'atenció. Tothom en parlava quan va sortir al cine i a mi no em venia d'aquí. El final la vaig veure. Em van fer venir ganes de veure-la... però no em venia d'aquí la veritat.
He sentit opinions de tot tipus. Molta gent li va decepcionar. La vaig veure ahir a la nit per internet (cosa que volia anar al cine, però va acabar sent així, ho sento). A mi em va agradar. Suposo que va ser perquè no m'esperava el que l'altre gent esperava.
jeje

♥♥♥

PD: segueixo sentint-me malament.

4 comentaris: