Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 12 de febrer del 2015

XOCOLATA

M'estic morint de gana... Acabo de dinar... i tinc unes ganes impressionants de menjar i menjar.... i sé què passarà si ho faig... Tot l'esport que he fet avui se n'anirà a la merda...
Nutella, xocolata, galetes, croissants, ina controlat......



Ahir estava bé a la tarda, tret d'un mal moment en el que em vaig adonar que no serveixo per a res.
Que jo sempre faig tota la feina i tot, però que la vaig cagar. Tenia un treball amb una persona que li havia d'anar darrere seu sempre, la majoria de feina em va tocar fer-la a mi... jo estava molt atabalada, ja  que sempre espero que em toqui algú que em digui què fer, perquè a mi em fa por... llavors pregunto per què la gent no vol anar a mi... A part perquè valc una merda, perquè no en sé, etc.
Total que quan sóc jo la que té que dirigir, perquè si els altres no s'involucren... doncs que no va anar bé el treball... no ens va sortir bé i ens va faltar una cosa a entregar... i això em va posar fatal d'humor... ja que vull treure bones notes.... Tot i així, ahir a la tarda em vaig sentir bé...
Vaig anar a la coral i tot anava bé. Només em vaig sentir insegura un altre cop. Lo demés m'ho vaig passar tan bé com sempre a la coral.
Però després de la coral, no sé perquè em vaig començar a sentir buida un altre cop... i vaig pensar un altre cop que.. podria desaparèixer i ningú se'n donaria compte...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada