Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 15 de febrer del 2015

Sant Solterín♥

Podria dir que hi ha qui celebra Sant Valentí, qui celebra Sant solterín, i jo celebro Sant ballentines, però m'ha fet massa mal aquest últim masses cops... i seria mentir... ja que jo ahir no vaig celebrar ni sant valentí, ni sant solterín ni sant ballantines ni carnaval. No vaig celebrar res. Va ser un dia normal per mi. Ni tan sols vaig mirar pel·lícules d'amor. I si hagués celebrat "sant solterín" potser ho hagués fet disfrutant d'estar sola, però no és el meu cas, no ho disfruto. Això que m'hauria d'haver acostumat, ja que porto 20 anys sola x) ...
El meu poble celebrem carnaval la setmana que bé, però tothom va a carnaval de sallent, però per anar sola passo.
L'únic que vaig fer de bo va ser caminar, lo demés vaig estar a casa sola.
Però, bé.... és el que hi ha, oi?
I avui he anat a Solsona amb els meus pares... i he vist com ho celebraven allà i m'ha agradat. Tant de bo un dia tingui una colla i ho pugui disfrutar..

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada