Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 7 de febrer del 2015

Contradiccions

https://www.youtube.com/watch?v=YaF5UbnELe0

Molts moments no m'entenc... tinc uns sentiments contradictoris...
Vull estar bé, però alhora no sé...Sento si en algun moment heu pensat que em faig la víctima,  no és el que vull que sembli.. ho sento si ho ha semblat.
No vull fer sentir malament a ningú per no parar de parlar negativament... però és que per això vaig fer el blog... per poder ser sincera, no?
Un dia tinc moltes ganes d'estar bé, però després no sé perquè començo a estar malament.

Creieu que parlo massa de la meva vida? Us molesta?

 

Quant a el vídeo  que he penjat, fa molt temps que el vaig descobrir. m'agrada molt, tot i que no ser el que diu x), però l'entenc bastant... espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada