Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 8 d’octubre del 2015

Dormir per no despertar mai més

No sé què em passava pel cap quan em vaig prendre les pastilles. Només tenia ganes en aquells moments. No vaig pensar en si volia dormir per sempre més o només en aquell moment. Però jo les vaig veure allà i vaig pensar que era just el què necessitava en aquell moment.
Després de dies intentant no menjar i fer just el contrari, pesar-me i no baixar, sempre la mateixa rutina. Acabant a afartaments... GORDA..
Estava farta.
Abans de prendre res i veure les pastilles vaig anar a la banyera, com sempre un lloc on em relaxa d'alguna manera.
M'agrada estar sota l'aigua bullent, sentir-me neta. Música i el meu moment per pensar. Que de fet porto tot el dia pensant.
Al sortir de la banyera les vaig veure.
No vaig dubtar en prendrem les pastilles que quedaven quan em vaig posar el pijama, neta... només en quedaven 5 i no em van fer res. Eren unes pastilles barrejades de natural i no naturals per "dormir", lo únic que va passar és que em vaig despertar el cap de no sé quanta estona i un mal estar a la panxa.


PD: És inventat, no ho vaig fer, però és com em sentia, i va passar tot, lo únic que no les vaig prendre, va passar tot, i exactament aquests pensaments, però vaig decidir no prendre les pastilles, o sigui que realment no sé què hagués passat. Llàstima hagués estat bé eh que això hagués estat real, potser hagués funcionat i tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada