Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 5 d’octubre del 2015

Quan no pots parar...

"Saps que si fas això engreixes més oi?" Ja ho sé. Menjar lo mínim i després la puta ansietat, mal de cap, marejada... necessito menjar. Ja ho sé. Sí... ho sé. Que si menjo moltes porcaries en un moment... faig un afartament, doncs m'engreixo molt més que no pas menjant saludablement.
Però és que no ho enteneu. No em sento bé menjant normal, o és que si hagués de menjar tot el que necessito jo, m'engreixaria fijo. Això és el que crec jo. Que menjo massa, que si menjo la quantitat que necessito jo, és que segur que engreixo. Em sento malament menjant.
I treballant en un forn.. és insuportable veure tot allò. Em sento tant fatal quan començo a menjar d'aquella manera que no puc parar.
Després dic que tornaré a menjar normal, perquè estic farta de fer això, però és que no puc perquè no em sento bé menjant normal.
Només sento gorda de merda al meu cap... i que m'agrada massa el menjar.
M'engreixo, m'aprimo, m'engreixo.
"No serveix per a res, tot el que fas gorda de merda, si després menges com una foca".


PD: que quedi clar, que no estic ensenyant a ningú a res, que només expresso els meus sentiments i que evidentment no vull que ningú ho passi malament amb el menjar i tal, i que lo que faig jo no és un exemple a seguir. Si us sentiu així demaneu ajuda.

Sóc una maleïda persona, que sempre la pifio MOLT. Molt, massa... sóc molt tonta joder.... que li vaig demanar a la M que m'acompanyés a la òptica, com si fos la meva mare, sabeu? Jo li agraeixo miiiiil, però és que pensant pensant he pensat que potser sóc una aprofitada de merda, que no hi ha dret, que no li havia de demanar, perquè segurament l'he posat en un compromís i que quin morro que tinc!!!!!!!!!!!! Però jo no ho feia amb mala intenció, és que m'agrada la seva opinió i tal... i que m'acompanyi doncs m'encanta.... és que no sé... sóc una egoista de merda oi? :(
Sóc un desastre.... Sóc una merda.

Avui m'he adormit per primera vegada en me vida... i per anar a la feina.... "olé jo"... :|


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada