Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 12 d’octubre del 2015

Pas a pas

https://www.youtube.com/watch?v=yZ8fhEcce5s

Vull pensar que tot anirà bé, que millorarà, que me'n sortiré.
Diguem com ho he de fer, per millorar més, ajuda'm.
Demano ajuda, però sé, que en el fons tot depèn de mi.
Però si us plau, jo només et demano que m'acompanyis en el meu camí i que mai m'abandonis, jo sé que això no serà així. Que és la teva feina.
Tan sols vull sentir-me bé, vull estar bé. Vull ser jo d'una vegada, crec que m'ho mereixo.
Necessito que sigui aviat ja. No sé si podré. Me'n sortiré?
Jo vull pensar que sí.
Diuen que porto dos, tres anys intentant millorar les coses i que cadascú necessita el temps que necessita, però tot és tan lent.
Si porto més vida viscuda de negre que de colors, ja m'enteneu. Porto més dins el pou que "volant". Estic més aprop de la mort que de la vida.
Però sí, també és veritat que han canviat moltes coses.
Espero que ara només tot vagi a millor.
Però quan de temps necessito més?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada