Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 10 d’octubre del 2015

Paraules pitjor que una bufetada

Us juro que el que fa el meu pare amb mi és injust, inhumà i segurament denunciable.
Estava tan tranquil·la arreglant-me pel casament del meu cosí fins que ha arribat ell d'anar a casa dels meus avis i tiets a veure com havia quedat la casa de cremada.
M'ha començat a cridar per una puta tonteria... Com si jo tingués la culpa.
Jo pensava: "Ina" que no se't por córrer el rimel, que per algo m'he maquillat.
Els seus crits fan mal, molt mal. I a més quan és per una puta tonteria, però que no deixa de cridar, i fer-te sentir com una merda. I ves amb compte, perquè si t'hi tornes pot ser molt pitjor. Tu a ell no li pots dir res, però ell a tu et pot dir de tot i més.
Després el meu germà ha dit una tonteria i s'ha notat que el meu pare ha intentat controlar el to de veu amb ell, li ha dit amb més "carinyo".
Era com si alguna cosa invisible em fes bufetades: pam i pam...
És que per què em crida? Per què?
Lo que odio més és que després bé de bones i fa com si no hagués passat res. I si tu vas de males després, perquè de lo únic que em queden ganes quan em crida tant, és de desaparèixer, plorar, i no veure'l mai més. Però no... llavors li tinc que fer bona cara i contestar bé, perquè sinó em torna a cridar.
I així dia a dia, quan ens veiem.
Suposo que veure casa dels meus avis cremada i veure discutir els seus pares amb els tiets li ha afectat i estava de mal humor, però això no és culpa meva.
Perquè si heu seguit els meus estats del G+ sabreu que es va cremar a casa dels meus avis i tiets (que viuen junts) i la meva tieta es va despertar a la matinada de miracle, sinó potser estarien morts, i també hi viu el meu cosí de 5 anys.
Van comprar una nevera, i la nevera feta una merda, el rellotge fet a ma que tan li agradava el meu tiet, quasi nou també fet una merda, i la única tele que també era quasi nova, també feta una merda.
Aquella casa sembla maleïda...


2 comentaris:

  1. hola guapa :) fa uns mesos em vas demanar d'entrar al teu blog a una publicació del meu, sé que es una mica tard i que ni te'n recordaràs però m'ha agradat molt la teva entrada, i creu-me, t'entenc més que ningú per que jo també visc això, cada dia...jajaja així que he trobat una mica de consol en les teves paraules, escrius molt bé!
    Ànims bonica, ja m'aniré passant més sovint ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eii hola! Tens raó ja no recordava qui erets jajaj, però el veure el teu blog he recordat, però no recordo com el vaig trobar!
      En fi, he tornat a llegir entrades teves i em sento molt identificada, un dels què em sento molt identificada, per exemple l'entrada de "Potser"

      Elimina