Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 2 de novembre del 2014

Arsèguel

Hola!! Com us ha anat la castanyada, el Haloween o el què hagueu celebrat?
Jo vaig tindre festa el divendres i no he parat en tot el cap de setmana.
El dijous com sabeu no vaig acabar el dia bé, però aquest cap de setmana m'ha anat prou bé!
Això si, mantenint-me amb el meu pare com podia.. i el meu germà.. ja que en tot el cap de setmana, sobretot el meu pare s'alterava per qualsevol cosa, i si hagués fet com sempre hagués estat pitjor. Però és molt difícil contenir-se i haver d'aguantar les merdes de crits, quan és per una tonteria.
Penses que per allò no n'hi ha per tan i que t'ho pot dir d'una altre manera, però és que si li dius això encara és pitjor... Lo pitjor és que després bé de bones i encara et fa sentir culpable a vegades.
El dissabte el vaig passar a casa els meus avis i el meu cosinet de 5 anys. Estava enfebrat i es va quedar a casa i vaig passar la castanyada amb ell, cosa que feia temps que no el veia, a més els meus tiets casi sempre van a la família de part de me tieta quan hi anem nosaltres... i avui...
Avui hem anat a Andorra. I m'ha anat bastant bé, i crec que molt motiu ha sigut per passar del meu pare, tot i que lo que diu doncs et va "maxacant" mentalment.
A part d'Andorra, que per cert feia com uns 5 anys que no hi anava, doncs hem fet moltes parades a molts pobles. Alguns d'aquests són Arsèguel, que és un poble molt maco, on va anar el foraster de tv3 i per exemple, a Solsona, i altres pobles que ara no ser el nom jajaja
Ha estat molt bé el dia.
Tot i que ara m'estic posant una mica trista per una tonteria suposo...

A veure... m'estic pensant lo de posar una foto meva o alguna cosa així.. potser poso una foto meva però des de darrera que no se'm vegi qui sóc, la cara.
Però voldria que contestés més gent les enquestes. Totes. No us costa i així em puc fer una idea :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada