Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 16 de novembre del 2014

Sabeu per què...?

Vull explicar-vos perquè per mi és tan important que contesteu les enquestes...
Simplement tinc curiositat, m'agrada saber l'opinió de l'altre gent i a més si em coneixeu ho vull saber. Més que res, perquè he arribat a pensar si algú que em coneixia ho ha llegit, per això si llegiu això contesteu les enquestes si us plau. M'és igual si em coneixeu i em llegiu..., si potser seria dolent per mi, però igualment ho fareu no? Tan per tan m'ho dieu.
Bé, dir-vos que quan se m'acabi la feina del cole i tal intentaré canviar el disseny o afegir noves coses o alguna cosa per l'estil, tot i que ho he intentat una cosa que no me'n surto, però tampoc tinc temps d'estar a buscar-ho. (no el disseny una altre cosa).
En fi... dir-vos que el musical amb la coral m'ho vaig passar molt bé! Però dissabte em van tornar anar fatal fatalíssim el dia i avui he fet bastoners, i no ha anat molt bé. A més que estic plena d'exàmens i algun treball i no ser com ho compaginaré però bueno...
Se m'acaba el temps...
Una entrada molt aburrida explicant-vos la meva vida... sorry...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada