Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 1 de gener del 2015

Benvingut 2015.

A veure.. he de dir que la nit en el fons no va anar tan malament, com per exemple l'any passat. Allò impossible.
Aquest any serà el meu...2015 sona bé... i deixar el passat enrere és la millor opció, com començar a disfrutar cada moment, però realment no és el què intento fer, ja?
Vull creure que aquest any serà el meu. Any nou vida nova, no?
Per què aquest matí he publicat tan negativament? Doncs perquè evidentment podria haver anat millor, però per vist per qui sóc, i que els dos últims caps d'any no van anar gens bé... doncs aquest ha pogut ser la meva "loteria".
El problema que va passar és que el noi que m'agrada de tota la vida em va fer 2 petons i si els nostres llavis no es van tocar casi casi i em va dir que tan de bo totes les dones fossin com jo. Això com ho haig d'interpretar? Em va fer mal.... perquè jo sé que no tinc oportunitat amb ell... en el fons ser que realment és així amb totes les noies i si sap que sempre m'ha agradat per què merda em fa això???
Durant la nit van passar altres coses negatives... com per exemple, està ballant SOLA, veure els altres nois que estan sols com jo també em perjudica..., en fi com això infinit.
Però.... vaig estar amb la meva amiga algunes estones, i vaig estar amb la meva amiga de quan érem petites, l'actual també és de tota la vida, però ella també és molt important per mi, tot i que ara ja no ho som.
Una part meva està agraïda que veu que els ara ja no és com abans. A vegades m'aparto perquè em fa por que em diguin per què els segueixo? Com en el passat, ara no sé si els hi faig pena o han madurat, però crec que, potser no m'hi volen, però no em volen deixar sola... és el que crec.
És com si molta gent hagués llegit el meu blog... però és impossible, oi?
Gràcies, encara que no ho llegiu, s'agraeix que intenteu que estigui bé o això crec. Tot i que ser que en el fons estic molt sola, perquè realment qui vol ser amic meu? Tot i això també heu de saber que m'havíeu fet molt mal en el passat.

Per un nou any i que la vida ens dóna moltes oportunitats!

.....

Això no vol dir que segueixi estant depre. Intentaré com sempre, tal com faig any rere any perquè aquest any sigui millor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada