Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 23 de gener del 2015

Cansada

 I arriba el moment en que tornes a cagar-la amb les teves accions.
Voldries tornar enrere, però és massa tard...


Us ho podeu imaginar? Mentre pensava si tallar-me o no, m'he tallat, però els talls eren mínims, com si no ho hagués fet...
Estic molt cansada..

En fi... avui hem fet una dinàmica a classe, s'havia de dir una qualitat, defecte, desig i música. Jo he posat: Qualitat: no sé, defecte: empanada, insegura..., desig: ser feliç, música: pop.

Ho rectifico:

Qualitat: lluitadora
Defecte: tota jo sóc un defecte/ insegura
Desig: acceptar-me
 Música: pop

(Tant me fa què penseu... jo penso que això és així perquè sinó ja estaria morta).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada