Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 22 de gener del 2015

Enamora't de tu.

Sempre m'agrada veure com la gent li entusiasme el seu treball que fa. És molt bonic veure com algú fa el que realment li agrada.
Llavors penso que jo vull ser com ells quan sigui gran, més gran.
Suposo que he de fer el meu camí i potser d'aquí uns anys ho hauré o estaré aconseguint... Vull poder dir que he intentat fer el que jo volia.
No vull ser la meva mare, ho tinc claríssim. Vull ser jo. I vull ser algú que valgui la pena. M'agradaria veure com alguna personeta m'admira, com jo ara faig amb certa gent. I sobretot estar orgullosa de mi mateixa... de poder dir que estic contenta del què he intentat en aquesta vida... Poder dir que no m'he rendit. Que he acabat trobar-me com a persona i que he aconseguit acceptar-me.


Ho vull... Vull estar bé. "Em vull enamorar de mi mateixa"...
 https://www.youtube.com/watch?v=8JcXXJIVQ4M


2 comentaris:

  1. Hola, ya esta el post sobre las pestañas, te agradeceria si lo compartes en alguna de tus redes sociales. Gracias

    ResponElimina