Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 28 de gener del 2015

Viure atrapat

"Gràcies" per passar de mi. Gràcies per no mirar a la cara d'una persona quan esteu parlant, com si aquesta persona no existís. Gràcies perquè em feu sentir genial...
Gràcies per quan conteu amb mi com a primera opció per fer treball amb grups, gràcies.
Us haureu donat compte que estic parlant amb ironia, no?
Suposo que com he dit altres cops tot és culpa meva.
No serveixo.
Hauria d'estar morta. O simplement no hauria d'haver nascut.
Sóc una gilipolles acabada, amargada que no serveix per res.
Estic sola i no caic bé a ningú.
He nascut per no ser feliç.
He nascut per fer feliç els que els agrada amargar la vida als altres, o qui li agrada veure patir a l'altre gent.
He nascut per molestar.
Simplement he nascut per tocar els collons.
Sóc d'aquelles persones que naixen i moren com si no haguessin viscut res. Aquelles que només coneixen les desgràcies i que estan destinades ser eternament tristos, amargats i sols.



6 comentaris:

  1. A mi em caus bé :( No és just que diguis això, no és veritat. Jo a vegades també em pregunto si realment serveixo per alguna cosa. I mai trobo la resposta, però saps què? Doncs que el simple fet de no saber-ho no em fa pensar que sóc una amargada, al contrari. Em dona més ganes de viure, més ganes de saber el que passarà. I les persones a les que dius que no els importes, no els hi fagis cas. Fes cas als que els importes, que n'hi ha, i més dels que et penses. A MI M'IMPORTES, JODER. No és just que pensis d'aquesta manera. Si que serveixes, l'únic que encara no saps per a què. Però no perdis l'esperança. No deixis de lluitar, ja arribarà, t'ho prometo :)
    Un petó molt gran!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Penso igual, paula. A mi també m'importes, Ina, i t'asseguro que a molta altra gent també. Pensa que si realment no tens cap amistat vertadera, mai ningú et podrà jutjar, no saben que ja dins teu.

      Elimina
    2. Encara que "us importi" no em coneixeu realment...per tant és impossible que us importi, però gràcies igualment per intentar-ho

      Elimina
    3. A mi m'importes, i punt. Vulguis o no, és veritat. No em creus? M'és igual. Jo sé que m'importes. Potser ets tu la que és massa negativa i no ho vol acceptar, i creus que ningú t'estima i t'enganyes a tu mateixa, no ho sé. I potser no et coneixeré tan profundament com per saber-ho tot de tu, però M'IMPORTES. El cas és que sóc aquí pel que necessitis. Si no t'ho creus és el teu problema.

      Elimina