Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 8 de gener del 2015

Morta per dins. No, algo pitjor.

Em sento morta per dins. No. Algo pitjor que la mort. Segueixo sent una nena, una nena que intenta trobar el seu lloc al món. Segueixo sense tenir respostes a moltes de les meves preguntes... preguntes que tinc, però que ni tan sols puc expressar perquè no existeixen paraules per expressar-les.
Em falta algo... per què merda sento... em sento no desitjada...
Per què crec que no tinc el dret de viure? Per què passo més temps desitjant acabar la meva vida que viure-la?

by: October Baby


Un altre cop he tingut que penjar aquest text... M'encanta! A més em defineix tant a com em sento realment... no ho podria haver expressat millor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada