Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 27 de novembre del 2015

El que callem

No em puc creure que avui el meu germà estava comentant que hi havia una noia de dos anys menys que jo, que resulta, que avui s'ha enterat que feia anys o alguna cosa així el seu pare l'havia picat... La seva mare ho va sentir i el va denunciar. Ara aquest home està a la presó. Això jo no ho sabia. Ho acabo de saber, això que el meu germà té 8 anys menys que jo i la noia tan sols 2 anys menys que jo, però el que vull dir que és fort el què ha dit el meu pare.
"Si la picava és perquè s'ho mereixia, com tu"... referint-se a mi. De fet, no sé de què m'estranyo. No és res estrany. Ell és com aquest altre home, només que ell és amb paraules que fan molt mal, algun cop també m'ha picat però res important.
El meu pare diu: "però no semblava pas mal home" i el meu germà: "però les aparences enganyen, a vegades"... i jo pensant: "però que no ho veieu el què esteu dient?"... no veuen que tenim un maltractador psicològic a casa? Ah no, és que jo podríem dir que sóc la quina més en pateixo les conseqüències...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada