Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 16 de novembre del 2015

Petites coses que em fan feliç♥

https://www.youtube.com/watch?v=KTPGNQcc03I
Avui m'han fet feliç petites coses...
A la feina ha aparegut la M de la coral♥ això m'ha fet treure un gran somriure. És increïble la gran sensació que sento quan la persona que admiro tant apareix per aquella porta. Després ha vingut més gent i m'he posat molt nerviosa. De fet, només ha vingut ella i m'he posat nerviosa. Per si no ho sabíeu és com la mare que no he tingut mai, algú que admiro molt i tal.
Això per començar.
Avui ha sigut un dia amb cares noves, curiós. No han parat de venir gent, tampoc molta, però sí n'ha vingut i una de les coses que també em fa feliç...
És que...
Aquestes persones em somreien, o em miraven d'una manera especial. Tenien un no sé què a la seva mirada que em feien sentir especial, no sé com explicar-ho.
Gràcies.
No sé qui sou.
No sé per què tinc la sensació que són gent que em segueixen el blog... però quines tonteries, com puc pensar això, oi? Potser no tan tonteries, però és impossible..., però de veritat que si mai veniu a la meva feina i em veieu m'agradaria que m'ho diguéssiu, sabeu? Em faríeu encara més feliç.

Gràcies, gràcies per fer sentir una persona desgraciada com jo sense motius em senti com m'he sentit avui. No sé què ha passat avui.

Potser he sigut jo. Que tenia la ment diferent, no ho sé. Ojalà tots els dies fossin així, penso...

Somrieu sempre i aquestes mirades... no sé, somrieu a la vida. I els qui no somriuen, que aquesta potser sóc jo, doncs amb aquests somriu-los als qui més que potser són als qui més ho necessiten, i de veritat que els fareu molt feliços.

I potser no ha sigut la meva ment... perquè molta gent que ha vingut també m'ha fet sentit malament així que no sé...

I altres coses que em fan sentir feliç són els nens i les nenes que també et riuen i et somriuen i et parlen tan i tan bé i et fan treure un somriure.

-Ballar a casa com si no existís un demà.

-Cantar igual.

-Quan canto amb la coral amb totes les meves forces i no m'importa el què diran.

-Quan se me'n va la pinça.

-A vegades quan estic present.

-Altres.

Jolin.

Moltes gràcies. Mil gràcies.


PD: https://www.youtube.com/watch?v=EHC_wh-azUM&feature=youtu.be
El meu vídeo. Recordeu que només el podeu mirar si em seguiu el G+ o si us segueixo jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada